Gå til innhold

Har mulighet for å reise og prøve kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har idag fått tilbud om å reise nedover til Hokksund å få prøve ein kjole, som eg trur er min drømmekjole. Men for meg er det 5 timars køyring dit. Har heller ingen å ha med meg nedover.

Forslag til kva eg kan gjere? Denne kjolen er ein brukt kjole, dermed er det ei privat som eig kjolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du å ha noen med deg da. Det er jo du selv som må bestemme om du liker kjolen godt nok til ville ha den eller ei. 5 timer er jo et stykke kjørevei, men du har kanskje noen du kan overnatte hos underveis så du slipper å kjøre tur-retur på samme dag? Alternativt får du finne deg et rimelig hotell langs ruta og overnatte hvis du synes 10 timer i bil på samme dag blir litt i drøyeste laget.

Skrevet

Eg har nokon eg muligens kan overnatte hos i Drammen. Men synest det er litt kjekt å nokon med seg som kan seie kva dei synest. Forlovaren min har ikkje mulighet for å vere med iallfall. Ho er veldig opptatt denne helga her. Kanskje eg berre skal satse på å reise åleine og finne ut av det.

Skrevet

Skjønner hva du mener, er kjekt å ha med noen som kan hjelpe deg å ta avgjørelsen. Men det går helt sikkert fint å gjøre det alene. Høres ut som alle (andre enn meg) bare VET når de har funnet kjolen, så da trengs det ingen forlover til å fortelle hva de synes :P

Er det brukt? Isåfall er kanskje hun som brukte kjolen sist der, så kan du jo snike med deg noen tips til bryllupsplanleggingen også :) Det blir sikkert kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...