susanne_89 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Eg har idag fått tilbud om å reise nedover til Hokksund å få prøve ein kjole, som eg trur er min drømmekjole. Men for meg er det 5 timars køyring dit. Har heller ingen å ha med meg nedover. Forslag til kva eg kan gjere? Denne kjolen er ein brukt kjole, dermed er det ei privat som eig kjolen.
Cata Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Trenger du å ha noen med deg da. Det er jo du selv som må bestemme om du liker kjolen godt nok til ville ha den eller ei. 5 timer er jo et stykke kjørevei, men du har kanskje noen du kan overnatte hos underveis så du slipper å kjøre tur-retur på samme dag? Alternativt får du finne deg et rimelig hotell langs ruta og overnatte hvis du synes 10 timer i bil på samme dag blir litt i drøyeste laget.
susanne_89 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Eg har nokon eg muligens kan overnatte hos i Drammen. Men synest det er litt kjekt å nokon med seg som kan seie kva dei synest. Forlovaren min har ikkje mulighet for å vere med iallfall. Ho er veldig opptatt denne helga her. Kanskje eg berre skal satse på å reise åleine og finne ut av det.
ffjellrev Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Skjønner hva du mener, er kjekt å ha med noen som kan hjelpe deg å ta avgjørelsen. Men det går helt sikkert fint å gjøre det alene. Høres ut som alle (andre enn meg) bare VET når de har funnet kjolen, så da trengs det ingen forlover til å fortelle hva de synes Er det brukt? Isåfall er kanskje hun som brukte kjolen sist der, så kan du jo snike med deg noen tips til bryllupsplanleggingen også Det blir sikkert kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå