Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er langt fra noe "reality" fan, men Undercover boss synes jeg er kjempemorsom underholdning.

OK, i Norge har vi ikke selskaper av denne størrelsen, med 5000 filialer etc. Og, research er det nok brukt mye tid på siden de alltid møter de mest fantastiske menneskene med de mest fantastiske skjebnene. Men det er veldig gøy å se den realitysjekken disse sjefene får når de er der ute.

I Norge er mitt inntrykk, jeg jobber mye med de største norske selskapene, mindre distansert og hierarkisk.

Så dette er noe jeg gleder meg til! Han kasakstanske varebilsjåføren i forrige episode var en sann lysfontene! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Syntes det er et utrolig morsomt og et veldig bra konsept på programet. å ha lignende i norge ville vært veldig fint syntes jeg. Er veldig mange flinke ansatte der ute, og desverre en del dårlige.

Syntes det er veldig koselig å se på de som er tvers igjenom godhjerta som gjør jobben morsom og bra, til tross for at det ikke er en så bra jobb.

Nei, dette programmet liker jeg veldig godt! Syntes det er bra av sjefene å gjøre det for bedriften og de ansatte. Veldig positivt!

( og han kasakstanske var rett og slett fantastisk! )

Endret av Huffsa
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt det er et bra konsept, selv om det selvsagt er litt "staged" og gjort mye research på forhånd, det er jo tydelig.

Skulle likt å se dette konseptet i Norge, med sjefene i butikkjeden jeg jobbet i for noen år siden. De kunne virkelig trengt en liten oppdatering på hvordan virkeligheten er ute "på gulvet", så hadde de kanskje ikke innført så mange tullete rutiner uten noen som helst form for effekt...

Skrevet

Det er et veldig bra konsept, men i lengden blir det kjedelig å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...