Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har veldig mange føflekker! de er utrolig stygge og de gjør meg nervøs ettersom vi har hudkreft i familien..

jeg har lyst til å fjerne mange, tja la oss si rundt ti stykker. Disse er skjemmende og enkelte har forandret seg.. noen som vet den beste måten å fjerne disse i forhold til arr og hvor mye det kommer til å koste

Videoannonse
Annonse
Gjest Flaxie
Skrevet

Jeg har gjort det samme, og da brukte jeg laser! Ingen arr i det hele tatt, så var meget fornøyd :)

Skal ta en ny omgang nå, men venter til etter sommeren, siden sol kan gi pigmentflekker i området rundt der føflekken er fjernet.. Så tar det til høsten! På min klinikk koster det 3000 for ti føflekker, som er maks antall per gang.

Gjest Micka
Skrevet

For å finne ut om det med hudkreft, er det bedre å fjerne dem kirurgisk. Da tar de prøve av hudcellene. Ved laser gjør man ikke dette.

Gjest Flaxie
Skrevet

Jo, d gjorde de med mine. Sendte dem inn, og så fikk jeg svar litt senere om de var godartede eller ondartede!

Skrevet

Jeg har gjort det samme, og da brukte jeg laser! Ingen arr i det hele tatt, så var meget fornøyd :)

Skal ta en ny omgang nå, men venter til etter sommeren, siden sol kan gi pigmentflekker i området rundt der føflekken er fjernet.. Så tar det til høsten! På min klinikk koster det 3000 for ti føflekker, som er maks antall per gang.

Hvilke klinikk brukte du? Vil ikke laseren "brenne" dem bort, altså at du ikke har noe fysisk igjen du kan sende til undersøkelse for å sjekke om det er ondartet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

å så bra :D det er definitivt verdt pengene.. måtte du gå med mye plaster og sånt?

Også lurer jeg på hvilken klinikk :)

Skrevet

Du kan bruke laser..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke laser..

Vet du (eller noen andre) hvor dette er billigst å få gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...