Gå til innhold

Hvem har kulest nick her ?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, overskriften sier vel sitt?

:) Snurr film!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns LetThemEatCake har et kult nick.

Tolker det som om hun er en sympatisk og grei tjei som unner folk å eta kake. :tommelsmil:

Kevlarsjäl har et spennende nick: kevlar, skuddsikkert stoff + sjel...sterk sjel. Stilig!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

het potet :gjeiper: tipper hu er glad i potet

Skrevet

Liker Plutseliten, syns det var et veldig søtt nick :)

Tenker at hun som eier nicket er en snill mamma eller noe i den dur :)

Skrevet

Syns LetThemEatCake har et kult nick.

Tolker det som om hun er en sympatisk og grei tjei som unner folk å eta kake. :tommelsmil:

Kevlarsjäl har et spennende nick: kevlar, skuddsikkert stoff + sjel...sterk sjel. Stilig!

Jeg liker også det nicket, altså LetThemEatCake :)

Skrevet

Jeg synes det er mange stilige nick her, fant forresten netopp ut at dette: http://www.lepidoptera.pl/show.php?lang=UK&ID=2544 er en sequax :tommelopp:

:ler:

Den der har jeg ikke sett før! Jeg er ikke så veldig glad i møll, så det er nok heller den latinske betydningen jeg baserte nicket mitt på ! ;)

sequax : following, attending, pursuing.

PS! Er det shadene fra Fairy Tail som inspirerte nicket ditt! :)

Skrevet

Hehe nei, det er en som heter Moonshade fra Elfquest ;)

Skrevet

Hehe nei, det er en som heter Moonshade fra Elfquest ;)

Aha! :)

Forøvrig syns jeg det var lite futt i denne tråden! Hvor blir det av folks stemmer her, da ? :klø:

Skrevet

Det er mange nick jeg liker her.

Liker SmallTalk

LetThemEatCake

Kamikatze

+ mange flere som jeg ikke kommer på nå. :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Disse har kult nick:

Kamikatze (liker ordspillet)

LetThemEatCake (god oppfordring)

Skrevet

LetThemEatCake er vel en referanse til Marie Antoinette og den franske revolusjon?

Som den ordentusiast jeg er, må jeg fremheve mitt eget nick. Det er slik et nydelig ord, det bringer frem tanker om noe dukkeaktig, pikant, delikat og sjarmerende.. Det skulle vært oppgradert til et kvinnenavn!

Ellers synes jeg Ethereal er et fint nick, også fordi det er et fantastisk nydelig ord med en vakker betydning.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns Uglefot er et sabla bra navn, og bildet som hører med trekker ikke akkurat ned det heller :)

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg slenger meg på LetThemEatCake, smiler når jeg ser det navnet. :fnise:

Skrevet

Jeg syns Uglefot er et sabla bra navn, og bildet som hører med trekker ikke akkurat ned det heller :)

Signerer!!

Skrevet

LetThemEatCake er vel en referanse til Marie Antoinette og den franske revolusjon?

Som den ordentusiast jeg er, må jeg fremheve mitt eget nick. Det er slik et nydelig ord, det bringer frem tanker om noe dukkeaktig, pikant, delikat og sjarmerende.. Det skulle vært oppgradert til et kvinnenavn!

Ellers synes jeg Ethereal er et fint nick, også fordi det er et fantastisk nydelig ord med en vakker betydning.

Enig! :)

Skrevet

Plutseliten er jo det søteste nicket her inne. Kamikatze er kult, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...