Gå til innhold

45 stemmer

1. 1. Kunne du bindt deg i et seriøst forhold som ung, uten å oppleve singellivet noen gang?

• Nei, måtte ha vokst selv som singel før seriøst forhold
      16
    • Ja, ser ingen behov for singelliv før seriøst forhold
      23
    • Vet ikke om jeg hadde klart det.
      6

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunne du bindt deg i et seriøst forhold ung, uten å oppleve singellivet noen gang?

Er singelliv noe du må/måtte ha opplevd først?

Begrunn takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bandt meg som 19-åring. Hadde hatt et par kjærester og seksuelle partnere før det, men opplevd singellivet vil jeg ikke akkurat si at jeg har likevel.

Det var i alle fall ikke noe problem for meg å bindre meg når jeg var 19. Vi har vært sammen i ti år nå, og det har aldri vært et savn for meg å være single.

Gjest Marlo
Skrevet

Har aldri vært singel etter at jeg ble tenåring, så ja, jeg kan vel binde meg ja.

Det har ikke vært et langt forhold da, men 3 forhold fra jeg var 13 år til jeg nå er 30 år.

Det første varte fra jeg var 13 til jeg var ca 17-18.

Forhold nummer 2 varte fra jeg var 17-18 til jeg ble 26, og det tredje forholdet har nå vart i 4 år og fortsatt like lykkelig.

Hadde ei heller noen mellomrom mellom de tre forholdene, så jeg rakk aldri å være singel og leve livet.

Har ei heller savnet singel livet noe særlig - det hendte i forhold nr 2 at jeg savnet det veldig, men det har noe med forholdet å gjøre, ikke at jeg aldri har vært singel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte "nei", men jeg er faktisk veldig usikker.

Jeg har aldri vært en person som har likt å fly på byen, sjekke menn, eller bli oppsjekket av menn, og det livet var jeg veldig ferdig med lenge før jeg møtte ham, så singellivet har aldri vært attraktivt for meg.

Men sett fra et annet hold...

Jeg var stort sett singel fram til jeg møtte mannen min som 22-åring, og jeg er veldig glad at jeg hadde bodd 4 år for meg selv, og blitt selvhjulpen og selvstendig, før jeg møtte ham.

Jeg bygget meg opp et godt liv der jeg ikke var avhengig av å ha andre rundt meg for å ha det bra.

Men samtidig vet jeg jo ikke hvordan det hadde vært om jeg hadde møtt ham som 18-åring.

Jeg vet ikke om jeg da hadde vært klar til å flytte sammen med ham uten å ha levd alene først.

Jeg vet ikke om jeg hadde vært like selvhjulpen og selvstendig om jeg aldri hadde bodd alene.

Jeg tror at hovedårsaken til at jeg er så selvhjulpen og selvstendig, og at jeg ikke er avhengig av å ha en mann for å ha et godt liv, og at jeg ikke lurer på hvordan singellivet er, er at jeg har prøvd (og levd ferdig) singellivet, og jeg er glad jeg hadde de årene alene først, før jeg etablerte meg.

Gjest najki
Skrevet

Tja, jeg tror da det... Nå vet jeg ikke hvor bindende du tenker bindinga skal være, tho.

Ble sammen med kjæresten min da jeg var 17. Har aldri følt noe behov for et utagerende (eller vanlig for den del) singelliv. Har aldri vært særlig glad i å løpe på byen, og trives godt med kjæreste.

Nå vet jeg jo aldri hvordan veien videre blir, men sånn er ståa enn så lenge iallefall...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Når jeg mener binde seg som ung, så mener jeg under 18 år.

Skrevet

Jeg ble sammen med kjæresten min når jeg var 18 år gammel. Vi har nå vært sammen i 6 år. Før han, har jeg kun vært sammen med en person, og det varte kun i litt over 1 mnd, hadde ikke sex eller noe med han..

Angrer ikke et sekund på at jeg ble sammen med kjæresten min nei!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte "nei", men jeg er faktisk veldig usikker.

Jeg har aldri vært en person som har likt å fly på byen, sjekke menn, eller bli oppsjekket av menn, og det livet var jeg veldig ferdig med lenge før jeg møtte ham, så singellivet har aldri vært attraktivt for meg.

Jeg var den som svarte dette...

TS her.

Når jeg mener binde seg som ung, så mener jeg under 18 år.

Om jeg var i tvil da jeg svarte forrige gang, er jeg sikker nå!

For meg hadde det vært helt feil å være i et seriøst forhold, uten å ha vært singel først.

Jeg kjenner meg selv så godt, at jeg vet jeg hadde kommet til å tenke tanken "hva om...", og jeg hadde nok vært veldig nysgjerrig på hva som fantes av valg "der ute".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemte at jeg ville ha bundet meg som ung, men under 18? Da var ikke jeg klar for noe, jeg var veldig barnslig og tenkte ikke på gutter før jeg var 19. Jeg har alltid vært singel, og har aldri likt det. Jeg har alltid sett for meg at jeg bare ville ha en kjæreste som jeg vile møte som 19-20 åring, og at vi skulle være sammen resten av livet. Det er et liv jeg ville valgt, for jeg er ikke en person som flørter og prater så lett med andre, iallefall ikke gutter. Hadde jeg vært en person som likte å være fri og var åpen for nye forhold, kunne jeg likt å være singel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min når jeg var 13 år, han var to år eldre enn meg. Alså 15. Vi møttes å ble kjærester (begge er veldig voksne for alderen og alltid har vært). Nå er jeg 17 og han fyller 20 snart, og vi kunne ikke vært lykkeligere. :hjerte:

Skrevet

Vel, jeg og min kjære ble sammen når jeg "nettop" var blitt 16 år. Og nå er jeg snart 20. Når du sier binde deg, så tenker jeg på det å gifte seg, og vel det kunne jeg ikke ha gjort. Synes rett og slett det blir for dumt å love seg bort i så ung alder. Selv om jeg er "voksen" på papiret, så tror jeg de færreste 19 åringer er det i praksis :)

Skrevet

Svarte nei, men det er fordi jeg har vært mye singel. Jeg har et par lange forhold bak meg men alltid vært litt singel mellom hver av dem og det synes jeg har vært greit. Da har jeg kommet over han og kommet meg videre. For meg er det viktig. Finne seg selv igjen før man blir sammen med en ny gutt.

Gjest gjest
Skrevet

Vi ble sammen i en alder av 15 og 16. Er i dag 20 og 21, og gifter oss om 14 dager. Aldri savnet å være fri og frank. Aldri.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Vi ble sammen i en alder av 15 og 16. Er i dag 20 og 21, og gifter oss om 14 dager. Aldri savnet å være fri og frank. Aldri.

Det sier du nå ja. Du er 20 år. Synes det er patetisk å gifte seg nå. Jeg kunne aldri gjort det selv om jeg hadde elskt kjæresten min høyest i verden osv..... kjenner flerne som giftet seg tidlig og fikk barn. Alle disse er skilte den dag i dag.. pga de fikk lyst på spenning igjen og oppleve andre.

Kan være akurat dere er heldige da. :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Nei, jeg er glad jeg har levd og erfart litt før jeg vant meg. Han er den første "voksne" kjæresten min, men ikke den første sexpartneren. Jeg tror det er sunt å leve litt før en binder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...