Gå til innhold

har utlendinger..

Fremhevede innlegg

Skrevet

"fordi utlendinger har større penis", fikk jeg til svar av veninna mi da jeg spurte hvorfor hun sa hun aldri skulle ha sex med en hvit mann igjen..

Hvilke erfaringer/tanker har dere til denne påstanden?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun holdt på med Nordmenn, så kan ikke uttale meg om utenlendinger. De norske jeg har vært borti har i allefall ikke hatt noe mangel på størrelse (vel 15% hadde litt mindre), så det synes jeg var fryktelig barnslig påstand av venninnen din.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Tipper ho får bakoversveis når ho treffer på ein utlending med liten tissefant da..

Det er vel "kjent" at afrikanere/negere kan ha peniser på samme størrelse som ein hest sin, men veldig tvilsomt at alle har det...

Har forøvrig ingen erfaringer med det, og er ikkje interessert i å skaffe meg det.

Skrevet

Jeg har vært til sengs med en afrikaner, og bortsett fra at den var omskåret og brun så var den ikke noe særlig forskjellig fra norske peniser :fnise:

Skrevet

Er det jeg hadde villet sagt også.. :)

De fleste mennesker har vel samme anatomi, samme hvor i verden man kommer fra

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Venninna di drar vel litt kjappe konklusjoner der. Det er jo noe forskjell på ulike folkeslag, men den statistikken jeg har sett sier at skandinaver ligger nær toppen på verdensbasis de også, sammen med menn fra deler av afrika. Europeere fra sentral og sør-europa feks england og frankrike har litt mindre, mens asiatene har minst.

Så hvis hun tror at all hvite har liten, og alle med mørk hud har stor tar hun veldig feil. Og i tillegg vil de individuelle forskjellene være størst, så man vil alltid kunne treffe en neger med mikrotiss eller en asiat med en svær en. Litt som ei venninne av meg, som hadde hatt sex med 10-12 hvite i ulike størrelser, så lå hun med en mulatt som hadde en kjempesvær en, og deretter var hun overbevist om at alle svarte har stor pikk. Men hvis folk vil basere viktige livsvalg på anekdotiske bevis må de jo bare gjøre det da.

Skrevet

Nå har jeg heldigvis ikke opparbeidet meg det som ifølge statistikken utgjør et representativt utvalg, men har bodd ulike steder i utlandet som singel og møtt noen menn, og erfaringen er vel at det er like stor variansjon uansett.

Noen overordnede statistikker sier vel noe, men tror ikke man kan dra til Asia og forvente en fingerbøll og til Afrika å forvente et balltre for å si det mildt! :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Venninna di virker mindre begavet, for å si det slik... tror hun penisstørrelsen er nøkkelen til god sex, har hun mye å jobbe med selv, spør du meg.

Gjest Micka
Skrevet

Håper hun er påpasselig med kondom, da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"fordi utlendinger har større penis", fikk jeg til svar av veninna mi da jeg spurte hvorfor hun sa hun aldri skulle ha sex med en hvit mann igjen..

Ja. Alle som er fra et annet land enn Norge har hestekuk og er superelskere.

Lol.

Gjest unicorn
Skrevet

:skravle::skravle:

Ja,-det er riktig det. Spesiellt de fra Haugesund.

Str på menns kjønnsorgan-er stort sett gjevnt fordelt-uavhengig av verdensdel de kommer fra.

Med et unntak-asiatiske menn har mindre peniser.

Anyway-det finnes noe for en hver smak.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun sa "utlendinger", og mente svensker, dansker, russere, polakker, finsker, islendinger (ja, de har større), briter, franskmenn og nederlendere? :popcorn:

Gjest Cubit
Skrevet

Hun sa "utlendinger", og mente svensker, dansker, russere, polakker, finsker, islendinger (ja, de har større), briter, franskmenn og nederlendere? :popcorn:

Ja... :skratte: Det bor 6,8 milliarder mennesker i verden. 4,5 millioner av dem bor i Norge. Og hun velger å kategorisere de 4,5 millionene som "oss", og resten som en enhetlig gruppe.

Flott med en god latter en fredag formiddag altså, takk! :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun skilte vel mellom "hvite" og "de andre" som vel må bli de brune, gule og svarte? Og som på ingen måte er en helhetlig gruppe.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Spesielt skotter har noen esel-kuker!

Haha, henger den ned under kilten da eller?

Gjest KateW
Skrevet

De må legge pikken i kilt-pungen for å få plass.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

De må legge pikken i kilt-pungen for å få plass.

Fuck me, jeg trodde du tullet jeg, du har jo virkelig peil på dette emnet du. Hva het han - MacDonkey? :)

Endret av MikeWaters
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at dette er et sårt tema og jeg har ingetning å bidra med da jeg aldri har hatt sex med en mørkt en, for regner med du mente utelding i som det og ikke alle andre uten om Norge ;) Jeg har hørt at asiatere har mindre og det er jo ganske naturlig. De er jo mindre og damene er som oftes liten og smale. Det er jo mangen norske som finner seg asiaterer også og det funker jo fint det også ser det ut som. :sengekos:

Smaken er som baken, men jeg nekter å tro på at noen synst det er like godt å ha sex med en tiss på under 10 cm og en på 18, men det er faktisk tykkelsen som er det aller viktigste. Bedre med en korter tykk penis en med en lang tynn en ;) Jeg for min del faller for gutter før jeg havner til sengs med de og er da allerede solgt uavhengig av utstyret hans og har heller ingen erfaringer med kortere en 14 cm. Min første store kjærlighet har hatt den minste, men han var den som var flinkest i senga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...