{Ane} Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Ettersom jeg nå har gått langt og lenger en langt. Søker jeg ly hos "de lystige engler". Klerne mine er slitte og magen er tom. Så om jeg kunne få en liten engle kjole av himmelstoff, og litt pærebrus til å sløkke tørsten med hadde jeg vert takknemelig. Grunnen til at jeg er ute og farder er fordi jeg er sparka fra jobben. *snufs* Jeg vet ikke hva det gikk av min tidligere arbeidsgiver. Men jeg skal love dere at jeg er verken kriminell eller frekk. Jeg er et snillt menneske. Om dere vil ha meg der. Så vil jeg søke jobb som servitør hos dere. Jeg har erfaring og utholdenhet. Jeg kan bære 19 pærebrus på en gang!! Og jeg er flink til å servere det dere måtte ønske. Jeg håper dere vil slippe meg inn i deres hjerte. Med vennlig hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 Heisann Ane! En fin søknad du har skrevet. Jeg er sikker på at Væren vil godkjenne den. Skal jeg hjelpe deg å rope på henne??? Klem fra psykologengel, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 Oi... Hele 19 pærebrus på en gang? Dette må foreviges... *hvorlajegkameraet?* Jeg er også sikker på at Væren slipper deg inn i menigheten! Velkommen skal du være! Hilsen hvitt får og fotograf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. mai 2002 #4 Del Skrevet 1. mai 2002 Kjære Ane! Høres ut som om du har vært utsatt for en useriøs arbeidsgiver! Finnes noen slike, særlig hvis du har jobbet i restaurantbransjen? Du er uansett mer enn velkommen hos oss! Servitør-engel; lykke til i din nye stilling, vi skal i alle fall være snille med deg! God velkommen-klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. mai 2002 #5 Del Skrevet 1. mai 2002 Klemmer Ane velkommen! Kjekt å få en servitør!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 1. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mai 2002 JippiI!! Takk skal dere ha!!! Snille engler!! Jeg er en veldig flink trøster også. Så om noen vil søke trøst. Så er det bare å komme til meg! Men håper alle har det bra!! Gleder meg til å servere dere det dere måtte ønske. Jeg er også en godt drink-lager. Så om noen måtte ønske "oh'hotlips" til utpå kvelden. Og jeg er i nærmiljøet ,så er det bare å ringe med bjella!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. mai 2002 #7 Del Skrevet 1. mai 2002 Velkommen Ane! Sett deg ned du, - det ser ut som om du er sliten i bena av all serveringen. Her har du en flaske pærebrus! Eknoen står på bordet, - bare å forsyne deg. Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 1. mai 2002 #8 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei {Ane}! Du er hjertelig velkommen inn i vårt ringe hjem! Vi kan ikke tilby deg allverdens annet enn godt humør og mange gode venner, men om det er bra nok så bli med oss! ja, ja, så har vi pærebrus, reker, kylling, ekno, bussturer, svømmebasseng, alltid fint vær, agurker, gullsykler og gullepleskog selvfølgelig! hilsen bøssebæreren 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 1. mai 2002 #9 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei og hopp {Ane} !!! Velkommen inn i menigheten vår!! Jeg vedder på at du kommer til å trives her inne sammen med oss halv og hel gale engler (og får!) !!!! Foreslår at vi alle tar en skål for vårt nye medlem!!!! SKÅÅÅÅÅÅÅÅLLL !!!!!!!! *tar en stooor slurk med pærebrus* MMMmm....her stod det visst til bamsemus også. Yummi. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 2. mai 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 2. mai 2002 Takk Tuva !!!!!!!! ble helt vill jeg nå!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå