Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg bare lurer på hva som tenner dere aller mest!?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Dama på alle 4 med rumpa til værs! Da er det bare å kose meg med utsikten å smake litt på rumpa og musa! Yum yum yum!
Gjest sardintroll Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vanskelig å velge EN ting, men når jeg ser en veltrent fyr i bar overkropp som spenner muskler, da har jeg det godt. :gjeiper:
Gjest Ludvig Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Et kort skjørt som sklir opp og avslører en strømpekant....
Gjest AC Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Når det viser seg at typen har en megasvær kuk som jeg kan tre meg ned på etter en lang, deilig og forventningsfull oppvarming....
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Tja det er så mye. Men det er ikke noe mer så er så deilig som en nydusjet mann som kommer ut i bokseren og lukter godt. Ellers blir jeg tennt om han kysser på kroppen min, stryker og pirrer meg. Skulle ønske han tok mer kontroll, men men.
Gjest birry93 Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Når han biter meg hardt på halsen. Å jah, det er deilig! :D Særlig om han tar tak og snur meg rundt først, så han står bak meg, med den ene hånden på brystet, og den andre på vandring....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå