annel Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Vi vurderer sterkt om vi skal ha band eller ikke. Jeg ser at det er mange her inne som har valgt å ha det og da lurer jeg på hvor store band de har hatt, hva prisen på det er og om noen har et band å anbefale på østlandsområdet? De bandene jeg har funnet har vært ganske dyre, og har ikke lyst til å legge så mye penger i det uten at det i det minste er en normal pris å betale og at bandet er bra
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Har ingen gode forslag til band på østlandet, da jeg ikke har vært der før Menne...band: Vi betaler 6000kr til vårt band. Det blir 1000kr pr person. Vi ble enig med bandet om at det var en grei betaling
Sunshine Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Vi skal ha en person som spiller gitar med komp på bass og trommer. Han skal også spille under vielsen og vi betaler 6000 for alt (5 timer spilling på kvelden + 2 sanger under vielsen). Har ingen tips til band på østlandet dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå