Gå til innhold

Hva bruke til svart shorts?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hva av tilbehør kan jeg bruke til en svart shorts, fra By malene birger. Shortsen et helt enkel svart. hva kan jeg bruke av topper og sko? og bør jeg bruke strømpebukse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg først tenker er en pen hvit bluse, korte eller 3/4 ermer. Så kan du ha fargerikt tilbehør, kanskje et par store øredobber og armbånd. :)

Synes selv det er vanskelig å kombinere farger med svart, blir fort hvitt eller grått.. Så jeg tror fargerikt tilbehør er nøkkelen. :)

Gjest Katee
Skrevet

Syns det blir ekstra stilig med en litt tykkere strømpebukse under, men nå når det blir sommer blir det kanskje litt varmt?

Enig med Rumohra at fargerikt tilbehør er nøkkelen :)

Gjest Micka
Skrevet

Nylonstrømpebukse i svart er fint til.

Farger som gammelrosa, lyserosa, kaki eller beige er fint å kombinere med svart nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sort shorts og hvit pen bluse synes jeg blir veldig formelt. Hadde absolutt gått for en fargerik topp, alt etter hvilken farge du kler. Eventuelt en nude silketopp.

Skrevet

Kommer an på hvordan den svarte shortsen er, men jeg har i hvert fall fått veldig sansen for disse "sykkelbuksene" som man har innom! I tillegg til det liker jeg veldig godt lag-på-lag med tskjorter og topper. Hvis du har en tskjorte i en knæsj farge, og en litt utvasket stor topp over, så er det kjempe kult :) Enkle klesplagg = mye accessorier eller motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...