Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 hva av tilbehør kan jeg bruke til en svart shorts, fra By malene birger. Shortsen et helt enkel svart. hva kan jeg bruke av topper og sko? og bør jeg bruke strømpebukse?
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Det jeg først tenker er en pen hvit bluse, korte eller 3/4 ermer. Så kan du ha fargerikt tilbehør, kanskje et par store øredobber og armbånd. Synes selv det er vanskelig å kombinere farger med svart, blir fort hvitt eller grått.. Så jeg tror fargerikt tilbehør er nøkkelen.
Gjest Katee Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Syns det blir ekstra stilig med en litt tykkere strømpebukse under, men nå når det blir sommer blir det kanskje litt varmt? Enig med Rumohra at fargerikt tilbehør er nøkkelen
Gjest Micka Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Nylonstrømpebukse i svart er fint til. Farger som gammelrosa, lyserosa, kaki eller beige er fint å kombinere med svart nå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Sort shorts og hvit pen bluse synes jeg blir veldig formelt. Hadde absolutt gått for en fargerik topp, alt etter hvilken farge du kler. Eventuelt en nude silketopp.
Dancingqueen Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Kommer an på hvordan den svarte shortsen er, men jeg har i hvert fall fått veldig sansen for disse "sykkelbuksene" som man har innom! I tillegg til det liker jeg veldig godt lag-på-lag med tskjorter og topper. Hvis du har en tskjorte i en knæsj farge, og en litt utvasket stor topp over, så er det kjempe kult Enkle klesplagg = mye accessorier eller motsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå