Gjest Muppi Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Trenger hjelp til tre ting, og håper noen kan hjelpe(tex??). Vil finne nettsteder hvor jeg kan bestille cdèn Let`s do the waltz(med walsen fra Gudfaren). Hvor jeg kan bestille veske(pompadur), eller hva det nå heter. Nettsted hvor jeg kan bestille T-skjorter med trykk. PLIIS HELP ME...... Da ville jeg blitt så glad!!
cappocino Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Kan hjelpe deg med det tredje; http://www.nilz.no/ trykker på tskjorter..
Gjest Muppi Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Tex, du er bare helt rå!!!!!POMPADOUR BESTILLT!!!! :D
Gjest Miracl3 ikke logget Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 Jeg ønsker meg også en sånn veske , men vet ikke om jeg kan ha krem farge, Hvor finner jeg den i hvitt ?
Gjest Tex Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Tex, du er bare helt rå!!!!!POMPADOUR BESTILLT!!!! :D Driver og leter etter cd på jobben til søstra mi, hun jobber på Norges største platesjappe og er nettbutikkansvarlig der.....
Zianta Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Vi har en cd med diverse valser (bla den fra Gudfaren) og polynese. Vi fikk den av Bjørg Grete etter å ha vært på danse kurs der. Send meg en pm med navn og adresse så skal jeg sende deg en kopi. Hilsen Zianta
Zianta Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 Da er den kopiert, og går i posten i morgen. Du kan starte treningen til helgen.
Gjest Muppi Skrevet 24. september 2003 #10 Skrevet 24. september 2003 TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå