Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har ikke fått betalt strømregninga, og dermed ble strømmen kuttet. Jeg får betalt regninga i morgen, men hvor lang tid tar det før jeg får strømmen tilbake da?
Gjest Marlo Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Om du viser kvittering på at du har betalt, så åpnes den som regel i løpet av noen timer - avhengig av når dem har tid.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Trodde ikke det var lov å kutte strømmen? Men det er kanskje bare om vinteren?
Gjest Marlo Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Neida, betaler du ikke så kuttes strømmen om det så er vinter eller sommer. Min strøm ble kuttet grunnet en idiotisk ex-samboer, midt på vinteren og den kaldeste perioden. Holdt på å fryse ihjel - bokstavelig talt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Hva skjer om f.eks en gamling fryser ihjel da? Hvem sin feil blir det? Mener jeg har hørt at det ikke er lov å kutte om vinteren av den grunn...
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Etter litt googling ser jeg at det er visst lov å kutte strømmen om vinteren. Hafslund kuttet strømmen til en gamling, som frøs ihjel, men det ble ingen konsekvenser av det. Sykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå