Gå til innhold

Sannheten om drømmekjolen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant DRØMMEkjolen min for et år siden på et kinesisk nettsted. Har jo hørt om mange som bestiller kjoler fra Kina og blir fornøyde (har en tante som har bestilt det ene og det andre til kusinene mine fra Kina), men så tenkte jeg at det kanskje var lurt å sjekke litt omtaler av dette firma, og de er SKIKKELIG DÅRLIG! Kan jo ikke kjøpe kjole derfra. Så fant jeg plutselig ut at det egentlig er en designerkjole fra 2009 signert Benjamin Roberts og at om den i det hele tatt er mulig å oppdrive så koster den runt 12 000 kroner. Kjenner at jeg får litt bridezilla tendenser inni hodet mitt nå! Jeg finner liksom INGEN kjoler som tilsvarer denne kjolen.

http://www.vponsale.com/wedding-dress-vpew42-p-1060.html

Lurer på om jeg skal prøve å få noen til å sy en tilsvarende kjole. Noen som har noen gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.fantasikjoler.com bestiller nettopp fra kina, og de sier i FAQ'en at de tillater at folk kan tegne og komme med bilder...

Da står de for tollen og salget og de sitter med problemet om de blir lurt. Jeg kommer kanskje til å bruke dem, nettopp som en sikkerhet mot noe tull. :)

Skrevet

Takk for tips =o)

Skrevet

Som nevnt over her kan du sende bildet på mail til jkdress.com og høre om det er muligheter for å få sydd kjolen der. Vet av flere som har gjort det og er kjempefornøyde med resultatet.

Bestilte selv kjolen min, forloveren sin og 4 brudepikekjoler fra denne siden, og er også kjempefornøyd..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte to bilder av en Maggie Sottero-kjole til jkdress.com og ba om noen små endringer på den - og fikk en helt perfekt kjole. Null problem å bestille kjole som ikke er avbildet på deres egen hjemmeside, de lager hva som helst - selv om du aldri er 100% sikker på kvaliteten derfra heller, så er i hvert fall ryktet deres veldig godt. Lykke til! :)

Skrevet

Hva har dere gitt for å få kjolene sydd?

Skrevet

Jeg betalte 4300 kroner for 4 brudepikekjoler, en forloverkjole og en brudekjole..

Dette var inkludert frakt. Ble vel 5000 tilsammen med underskjørtene som jeg etterbestilte..

• 2 uker senere...
Skrevet

www.fantasikjoler.com bestiller nettopp fra kina, og de sier i FAQ'en at de tillater at folk kan tegne og komme med bilder...

Da står de for tollen og salget og de sitter med problemet om de blir lurt. Jeg kommer kanskje til å bruke dem, nettopp som en sikkerhet mot noe tull. :)

Så Fantasikjoler er en fornuftig plass å bestille fra? Har funnet en nydelig kjole jeg vurderer :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...