Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært uten Exuviance en stund nå pga slark i lommeboken. Så gleden var stor da jeg fikk bestilt og fikk pakken min for et par uker siden; men jeg ventet ikke at det skulle utgjøre så veldig stor forskjell, huden min har vært helt grei med erstatningsproduktene.

Huden min var litt nuppete i pannnen; har slitt litt med det en stund etter en voldsom allergisk reaksjon i vinter. Etter det har ikke huden der kommet seg riktig, den har vært ruglete og litt ru. I tillegg har jeg hatt endel småkviser her og der, men ikke noe plagsomt. Nå, etter et par uker med Exuviance, serum og nattkrem, er huden min rett og slett amazing :glise: den er helt jevn og fin overalt faktisk, både i panne og ellers, og de småkvisene jeg har hatt en stund er borte-borte :)

Jeg er bare superfornøyd!Måtte bare få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Høres fantastisk ut ;) har lurt på å prøve det merke.. Har aldri vært trofast til ett merke lenge, men prøvd mye forskjellig. Nå bruker eg Clarins, har gjort det i 2-3 mnd nå, ok hud men noen småkviser iblant, litt store porer og noen linjer;) ( 39 år) og endel pigmentflekker..... etter graviditeter og ppillebruk. Hvilke prod. Fra ecuviance bruker du og hvor bestillet du fra?

Skrevet (endret)

jeg bestilte fra ebay, men pass på at du velger rett selger; hadde en konflikt med en selger som nektet å sende produktene som en pakke og merke pakken med "gift", og skulle ha 35 USD for å sende hver eneste pakke... bestilte til slutt fra skincare_ave. Jeg bruker serumet (Bionic serum) og evening restorative complex om natten, og sheer refining fluid om dagen. kjøpte også multi protective day fluid, men syns ikke denne trekker like godt inn som sheer refining fluid gjør. som rens bruker jeg purifying rensing gel, denne kombinert med en toner fra clinique, er ikke så fornøyd med tonerne fra exuviance.

Endret av Xtra_lilje
Skrevet

skincare_ave er en super selger :) har handlet mye derfra og er like fornøyd hver gang :)

Skrevet

Jeg bruker også dette merket og er fornøyd :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...