Gå til innhold

bisexuell

Anbefalte innlegg

Gjest Marlo
Skrevet

Kan du ikke linke til kilder, Gjest?

Jeg klarer nemlig ikke forstå det at biseksuelle menn sjeldent er lykkelige i et heterofilt forhold.

Mulig mine venner holder tilbake en del av sannheten for meg, men de jeg kjenner som er biseksuelle er også meget lykkelige i sine heterofile forhold (og nei, etter hva de forteller meg, så handler dette om monogame forhold)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke linke til kilder, Gjest?

Jeg klarer nemlig ikke forstå det at biseksuelle menn sjeldent er lykkelige i et heterofilt forhold.

Mulig mine venner holder tilbake en del av sannheten for meg, men de jeg kjenner som er biseksuelle er også meget lykkelige i sine heterofile forhold (og nei, etter hva de forteller meg, så handler dette om monogame forhold)

Jeg leste litt om det på Wikipedia for en tid tilbake, men dette er egentlig bare min observasjon og litt sunn fornuft. De aller fleste bisekuelle menn foretrekker menn selv om de bare forelsker seg i kvinner. Menn er jo langt mer fysiske enn kvinner, så det er jo ganske logisk at de føler en sterkere tiltrekning til menn. Sexen blir liksom litt mer primitiv og ukomplisert. De fleste bisekuelle menn føler vel at det er noe som mangler når de er i et forhold med en kvinne. Det samme gjelder bisekuelle kvinner som er i forhold med kvinner. Men kvinner har tross alt mindre testosteron, så de har mindre problemer med å holde seg på matta.

Gjest Marlo
Skrevet

Høres helt sjukt ut, for å være helt ærlig :fnise:

Menn er som primitive dyr som ikke klarer å holde seg på matta med andre ord? haha

Gjest Gjest
Skrevet

Høres helt sjukt ut, for å være helt ærlig :fnise:

Menn er som primitive dyr som ikke klarer å holde seg på matta med andre ord? haha

Du tuller?! Jeg trodde det var allmenn kunnskap at menn har mer testosteron og dermed også en sterkere sexlyst. :rolleyes:

Gjest Marlo
Skrevet

Sterkere sexlyst? Ja, muligens.

Men jeg får inntrykk av at meningene her er at bare fordi en mann er biseksuell så klarer han neppe være trofast i et heterofilt forhold. Menn er jo ikke dyr som MÅ ha sex uansett, de klarer jo å være trofaste også ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Sterkere sexlyst? Ja, muligens.

Men jeg får inntrykk av at meningene her er at bare fordi en mann er biseksuell så klarer han neppe være trofast i et heterofilt forhold. Menn er jo ikke dyr som MÅ ha sex uansett, de klarer jo å være trofaste også ;)

Selvsagt. Men biseksuelle menn vil alltid føle et sterkt savn av en mann på samme måte som bisekuelle kvinner nesten alltid foretrekker å være sammen med menn.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hadde du ikke "fått lov" til å ha sex med menn, så hadde du nok ikke vært lykkelig sammen med henne.

Takk for info, jeg får prise meg lykkelig over at jeg får lov til å utforske da siden det tydeligvis er eneste hinder på vei til utopia.

Dine antagelser om at biseksuelle menn foretrekker sex med menn framfor kvinner stemmer ikke for min del, så mulig jeg er unik, men jeg ville være forsiktig var jeg deg med å generaliserer på den måten du nå gjør. Du fremstår ikke særlig oppegående, særlig ikke når du baserer det på "sunn" fornuft.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Selvsagt. Men biseksuelle menn vil alltid føle et sterkt savn av en mann på samme måte som bisekuelle kvinner nesten alltid foretrekker å være sammen med menn.

Sunn fornuft igjen?

Skrevet

Takk for info, jeg får prise meg lykkelig over at jeg får lov til å utforske da siden det tydeligvis er eneste hinder på vei til utopia.

Dine antagelser om at biseksuelle menn foretrekker sex med menn framfor kvinner stemmer ikke for min del, så mulig jeg er unik, men jeg ville være forsiktig var jeg deg med å generaliserer på den måten du nå gjør. Du fremstår ikke særlig oppegående, særlig ikke når du baserer det på "sunn" fornuft.

Du skal ha for at du gidder å svare, makan tilk frekkhet på denne gjesten. Stå på du Mike :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Så jeg antar at du aldri hadde gitt slipp på menn selv om dama di egentlig hadde ønsket det? Ja, hun tenner på trekanter, men hva hvis hun ikke hadde gjort det? Det er vel heller sjeldent at biseksuelle menn føler seg fullstendig seksuelt tilfredsstilt i et monogamt og heterofilt forhold. De fleste biseksuelle menn jo, før eller senere, ha sex med menn i tillegg til dama. Eller tar jeg feil? Kan en biseksuell mann virkelig være lykkelig i et heterofilt forhold med mindre han også får lov til å ha homsesex en gang i blant?

snakker kun for meg selv.

Lever i åpent forhod til jente jeg er veldig glad i. Er binysgjerrig selv.

Klart jeg må ha homsesex i ny og ne, lengter jo etter pikk når det har gått lang tid siden sist jeg fikk det.

men da tar jeg og fruen en mann sammen, en bimann. Hun tenner villt av å se på oss og delta selv. alle tre får vanvittig sterke orgasmer av denne trekantsexen.

Og så går vi hjem og koser oss. Bare jeg og henne...

Alle er fornøyde og har det som plommen i egget, fint samboerforhold.

Ikke noe problem i det hele tatt.

Gjest Anette
Skrevet

snakker kun for meg selv.

Lever i åpent forhod til jente jeg er veldig glad i. Er binysgjerrig selv.

Klart jeg må ha homsesex i ny og ne, lengter jo etter pikk når det har gått lang tid siden sist jeg fikk det.

men da tar jeg og fruen en mann sammen, en bimann. Hun tenner villt av å se på oss og delta selv. alle tre får vanvittig sterke orgasmer av denne trekantsexen.

Og så går vi hjem og koser oss. Bare jeg og henne...

Alle er fornøyde og har det som plommen i egget, fint samboerforhold.

Ikke noe problem i det hele tatt.

Ja. Slik er det.

Fikk lokket typen med på å suge tom eks-typen min.

Og siden har vi hatt fine kvelder i lag. Enorme orgasmer alle 3.

Etterpå er det hjem og på*n igjen.

Tor nok menn som ikke har fått oppleve 3-kant med 2 menn og en dame har gått glipp av noe.

Skrevet

Ja. Slik er det.

Fikk lokket typen med på å suge tom eks-typen min.

Og siden har vi hatt fine kvelder i lag. Enorme orgasmer alle 3.

Etterpå er det hjem og på*n igjen.

Tor nok menn som ikke har fått oppleve 3-kant med 2 menn og en dame har gått glipp av noe.

Mange av dem ville nok likt det ja.

Det er utrolig godt å homse litt med andre menn innimellom, rått og deilig.

Sånn er livet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For de som ikke er klar over det er det er greit å opplyse at det er forskjell på bifil og biseksuell. Det å være biseksuell og leve i et heterofilt forhold er helt forenlig :) Er du kun biseksuell så forelsket du deg ikke i samme kjønn, og kan kun leve med og elske det motsatte kjønn, men du kan tenne på begge :)

"For de som ikke er klar over det"? Slå opp i en ordbok og let etter det du her beskriver. Jeg utfordrer deg. På folkemunne blir de to uttrykkene gjerne brukt om forskjellige ting, men det er som sagt kun på folkemunne. I "virkeligheten" eksisterer ikke den forskjellen du viser til, så hvis du møter noen som sier de er biseksuell, skal du ikke ta det for gitt at de ikke forelsker seg i det motsatte kjønn. På engelsk brukes også bare "bisexual" uansett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje det dummeste jeg har hørt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er denne debatten om egentlig? Og hva er problemet her?

Det er jo bare snakk om menn som hovedsaklig liker damer men som også vil kjenne en pikk i seg nå og da, leke litt med andre menn.

Hva er galt i det? Eller farlig ved det? hrrmmffff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...