Gå til innhold

bisexuell


wildeeegirl

Anbefalte innlegg

Jeg driver å dater litt en bisexuell mann...synes det er litt rart egentlig.. Noen som er sammen med en eller vil dele erfaringer med meg? Blir litt forvirret i hode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters

Jeg driver å dater litt en bisexuell mann...synes det er litt rart egentlig.. Noen som er sammen med en eller vil dele erfaringer med meg? Blir litt forvirret i hode...

Hva vil du vite? Jeg er en biseksuell mann i et heterofilt forhold, hvis det hjelper deg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo i et perfekt forhold!!! Jeg elsker bifile menn ;) Tenk å kunne se på to gutter ha sex, samtidig som man kan joine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du er jo i et perfekt forhold!!! Jeg elsker bifile menn ;) Tenk å kunne se på to gutter ha sex, samtidig som man kan joine ;)

You drive me crazy girl....største fantasien min akkurat det der.

Binysgjerrig mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva vil du vite? Jeg er en biseksuell mann i et heterofilt forhold, hvis det hjelper deg noe :)

åå? Åssen fungerer det...får du ikke lyst på pikk ofte da, og hvordan stiller hun seg til det? joiner hun også da..eller gjør du ting uten henne? :) Dette er helt nytt for meg...men jeg tenner vilt på to menn ha sex da....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt som å spørre et heterofilt par om, hvis den ene får lyst på en annen, joiner du inn da eller bare lar du den andre ha seg?

Blir ikke dette som et hvilket som helst annen forhold? Bortsett fra at det kan hende den bifile i forholdet forelsker seg i et annet kjønn etter deg?

man mister da ikke helt hemninger bare fordi man er bilfil? er sikkert både monogame og åpne forhold der som det er hos heterofile par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

åå? Åssen fungerer det...får du ikke lyst på pikk ofte da, og hvordan stiller hun seg til det? joiner hun også da..eller gjør du ting uten henne? :) Dette er helt nytt for meg...men jeg tenner vilt på to menn ha sex da....

Det fungerer helt fint det, som hun over her sier så er det vel ikke så mye som skiller et heterofilt par fra et bifilt et. Jeg adlyder jo ikke enhver lyst som faller meg inn, men ja det hender jeg får lyst ja ;) Hvor ofte det er det vet jeg ikke, men det er langt ifra like ofte som jeg har lyst på kvinner.

Sambo er også behjelpelig, og stiller opp med strap-on når lysten blir for stor ;)

Min samboer tenner på å se 2 menn så jeg er heldig sånn, vi har hatt trekanter og parsex hvor alle har vært bi og hun er alltid med. Foreløpig gjør vi kun ting sammen, men vi har ikke lukket døren helt for at vi kan leke på egenhånd, men dette har ikke vært noe tema foreløpig.

Jeg liker veldig godt at hun er med, det gir en fin trygghet og det er deilig å se at hun blir kåt av noe som også er godt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke er klar over det er det er greit å opplyse at det er forskjell på bifil og biseksuell. Det å være biseksuell og leve i et heterofilt forhold er helt forenlig :) Er du kun biseksuell så forelsket du deg ikke i samme kjønn, og kan kun leve med og elske det motsatte kjønn, men du kan tenne på begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå? Åssen fungerer det...får du ikke lyst på pikk ofte da, og hvordan stiller hun seg til det? joiner hun også da..eller gjør du ting uten henne? :) Dette er helt nytt for meg...men jeg tenner vilt på to menn ha sex da....

Det måtte da vært helt toppers for deg om du hadde en biseksuell mann som kun var forelsket i deg men som kunne ha sex med menn også.Da kunne du jo både få sett heftig "boyride" og/eller deltatt selv også :) I tillegg til sex bare du og mannen også da. det er vel ikke noe hokus pokus eller vanskelig å ha et slikt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte: jeg ser da stadig parprofiler på Cupido Club hvor hun er biseksuell, og lever fint med sin mann, så hvorfor ike motsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Hehe, virker som at mange (ikke bare her inne altså) tror at så lenge man ikke er heterofil, så knuller man rundt som kaniner :fnise:

Jeg er også biseksuell (kvinne), men lever mitt liv med en mann.

Jeg roter ikke rundt med andre damer, akkurat som om jeg skulle vært heterofil i et forhold, så roter jeg heller ikke rundt med andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det fungerer helt fint det, som hun over her sier så er det vel ikke så mye som skiller et heterofilt par fra et bifilt et. Jeg adlyder jo ikke enhver lyst som faller meg inn, men ja det hender jeg får lyst ja ;) Hvor ofte det er det vet jeg ikke, men det er langt ifra like ofte som jeg har lyst på kvinner.

Sambo er også behjelpelig, og stiller opp med strap-on når lysten blir for stor ;)

Min samboer tenner på å se 2 menn så jeg er heldig sånn, vi har hatt trekanter og parsex hvor alle har vært bi og hun er alltid med. Foreløpig gjør vi kun ting sammen, men vi har ikke lukket døren helt for at vi kan leke på egenhånd, men dette har ikke vært noe tema foreløpig.

Jeg liker veldig godt at hun er med, det gir en fin trygghet og det er deilig å se at hun blir kåt av noe som også er godt for meg.

OMG...dere må jo ha DET perfekte forholdet :) Tenner veldig på tanken å bruke strap på han...vi har pratet mye om det...men har ikke prøvd enda :) håper virkelig at det fungerer for oss også...for da har jeg det som plummen i egget ;) Følte ei stund at jeg var lokkemat for at han skulle få mer tilgang på pikk hehe...men vi får se :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

For de som ikke er klar over det er det er greit å opplyse at det er forskjell på bifil og biseksuell. Det å være biseksuell og leve i et heterofilt forhold er helt forenlig :) Er du kun biseksuell så forelsket du deg ikke i samme kjønn, og kan kun leve med og elske det motsatte kjønn, men du kan tenne på begge :)

Jeg skal ikke henge meg så mye opp i definisjoner, men jeg har aldri forelsket meg i en mann og føler vel heller ikke at jeg er kapabel til det. Nå elsker jeg EN kvinne da så det er liksom ikke plass til flere, polyamori funker ikke helt for meg, men jeg kan fint få seksuell tenning på andre, både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg skal ikke henge meg så mye opp i definisjoner, men jeg har aldri forelsket meg i en mann og føler vel heller ikke at jeg er kapabel til det. Nå elsker jeg EN kvinne da så det er liksom ikke plass til flere, polyamori funker ikke helt for meg, men jeg kan fint få seksuell tenning på andre, både menn og kvinner.

Så jeg antar at du aldri hadde gitt slipp på menn selv om dama di egentlig hadde ønsket det? Ja, hun tenner på trekanter, men hva hvis hun ikke hadde gjort det? Det er vel heller sjeldent at biseksuelle menn føler seg fullstendig seksuelt tilfredsstilt i et monogamt og heterofilt forhold. De fleste biseksuelle menn jo, før eller senere, ha sex med menn i tillegg til dama. Eller tar jeg feil? Kan en biseksuell mann virkelig være lykkelig i et heterofilt forhold med mindre han også får lov til å ha homsesex en gang i blant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Hallo?! Bare fordi man er biseksuell så betyr ikke det at man MÅ ha sex med begge kjønn hele tiden. Man kan være trofast mot den man elsker, selvom man kan tenne på andre av samme kjønn som en selv.

Jeg har ingen problemer med å tenne på ei annen dame, men jeg går ikke lengre enn å bare se fordi det er utroskap...akkurat som hos heterofile mennesker i heterofile forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Så jeg antar at du aldri hadde gitt slipp på menn selv om dama di egentlig hadde ønsket det? Ja, hun tenner på trekanter, men hva hvis hun ikke hadde gjort det? Det er vel heller sjeldent at biseksuelle menn føler seg fullstendig seksuelt tilfredsstilt i et monogamt og heterofilt forhold. De fleste biseksuelle menn jo, før eller senere, ha sex med menn i tillegg til dama. Eller tar jeg feil? Kan en biseksuell mann virkelig være lykkelig i et heterofilt forhold med mindre han også får lov til å ha homsesex en gang i blant?

Jeg MÅ ikke ha sex med en mann, på samme måte som jeg ikke MÅ ha sex med en annen kvinne. Til din info så er det veldig sjeldent at noen i det hele tatt er seksuellt tilfredstillt til enhver tid i alle forhold, man løper ikke rundt og knuller andre av den grunn.

Eller jo, 50% av befolkningen gjør visst det, og det uavhengig av legning.

Hva jeg hadde gjort hvis min samboer hadde vært en annen kan jeg ikke svare på. Jeg har det sånn som jeg har det, og er veldig takknemlig for hennes åpne og tolerante vinkling på dette "problemet" mitt.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters

OMG...dere må jo ha DET perfekte forholdet :) Tenner veldig på tanken å bruke strap på han...vi har pratet mye om det...men har ikke prøvd enda :) håper virkelig at det fungerer for oss også...for da har jeg det som plummen i egget ;) Følte ei stund at jeg var lokkemat for at han skulle få mer tilgang på pikk hehe...men vi får se :)

Takk for det :) Vi har det fint vi, men det handler mer om personlighet og kompatibilitet enn om legning.

Virker som dere har et fint utgangspunkt, ta det i deres eget tempo og ikke stress dette.

Er det noe som bekymrer deg ift til hans biseksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hallo?! Bare fordi man er biseksuell så betyr ikke det at man MÅ ha sex med begge kjønn hele tiden. Man kan være trofast mot den man elsker, selvom man kan tenne på andre av samme kjønn som en selv.

Jeg har ingen problemer med å tenne på ei annen dame, men jeg går ikke lengre enn å bare se fordi det er utroskap...akkurat som hos heterofile mennesker i heterofile forhold...

:)

Er du i forhold, og vet han om din legning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg MÅ ikke ha sex med en mann, på samme måte som jeg ikke MÅ ha sex med en annen kvinne. Til din info så er det veldig sjeldent at noen i det hele tatt er seksuellt tilfredstillt til enhver tid i alle forhold, man løper ikke rundt og knuller andre av den grunn.

Eller jo, 50% av befolkningen gjør visst det, og det uavhengig av legning.

Hva jeg hadde gjort hvis min samboer hadde vært en annen kan jeg ikke svare på. Jeg har det sånn som jeg har det, og er veldig takknemlig for hennes åpne og tolerante vinkling på dette "problemet" mitt.

Nå tenkte jeg heller ikke på utroskap generelt. Det virker som om du og kjæresten din passer sammen. Dere har tydeligvis en avtale, men det er jo også helt klart at du ikke er av den monogame typen. Hadde du ikke "fått lov" til å ha sex med menn, så hadde du nok ikke vært lykkelig sammen med henne. Biseksuelle menn er sjelden lykkelige i heterofile forhold hvis de ikke får lov til å ligge med menn i tillegg. Biseksuelle kvinner er langt mer trofaste mot sin partner av det motsatte kjønn. Menn ser oftere på sex som noe rent fysisk og dermed er de lettere utro. Det er liksom ikke noen stor greie. Jeg sier ikke at det er feil å være biseksuell, men det er bare mine observasjon at de fleste biseksuelle menn sliter med å kun holde seg til kvinner. Spesielt når de er i et heterofilt forhold og kanskje begynner å kjede seg eller føler seg fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...