Rime Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Vi skal til Danmark i ferien, og lurer på å ta en dag i Legoland. Nå har jeg fått noen kommentarer om at sønnen min på 2 år kanskje er litt for liten enda, og at han ikke vil få så stor glede av det før han er større (3 år +) stemmer dette? Noen som har vært der med 2-åringer?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Dette lurer vi også på, skal være en uke i danmark og lurer på hva som passer for en toåring..
Murmelmy Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Ja, det er absolutt noe for toåringer. Vi hadde med guttungen vår da han var snaue to og han storkoste seg! Lillesøster var bare tre mnd, så hun lå i vogn, evt satt i sjal på megen min. Det er mye å se på og en rekke attraksjoner de små kan delta på. Vi skal tilbake i år og da er det lillesøster som er to år og storebror som pusher fire. Gleder meg masse!
Mixelite Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Klart en 2-åring har glede av å være i Legoland! Kanskje de som sier det motsatte tenker på at han sikkert ikke kommer til å huske noe av det når han blir større? -men der og da vil han helt sikkert kose seg
Koriander Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Vi hr vært i Legoland med toåring og det var stor stas! Veldig fint sted for så små, synes jeg. Det eneste jeg ville tenkt på er at midt i sesongen er det mye folk, og slike små vil jo gjerne gå litt fritt... Vi var helt i utkanten av sesongen, og da var det perfekt!
Jens Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Vi var i Legoland i pinsen med vår 2 åring og vår 5 åring. 2åringen vår fikk nesten ikke tatt noen turer med noe da hun var for liten, så mener at en 5 åring har mye større utbytte enn en 2 åring.
Leanne Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Vi var der med en 2åring og en 4åring i fjor sommer. Det minste synes var mest gøy var lekeplassen, syklene som var der... Men han koste seg masse 4åringen var mer opptatt av å prøve ting, og se på lego landsbyen.
Murmelmy Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Vi var der med en 2åring og en 4åring i fjor sommer. Det minste synes var mest gøy var lekeplassen, syklene som var der... Men han koste seg masse 4åringen var mer opptatt av å prøve ting, og se på lego landsbyen. Og sånn var min toåring
boomerang Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Tuppa vår var nesten to da vi var der, og vi kjørte tog sammen, lekte på duplolekeplassen, så på alt som skjedde, tok spøkelsesbåt eller hva det var, og det var bittelitt skummelt. Hun elsket det, og sovnet underveis sånn at storebror fikk styre med sine ting mens hun sov:)
Leanne Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Og sånn var min toåring er store forskjeller på barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå