Gå til innhold

mitt triste liv

Fremhevede innlegg

Gjest navnelapp
Skrevet

ville nok tenkt på følelsene, men vil nok ikke bli klar for forhold før jeg har rast fra meg, så er jo spørsmålet når jeg føler jeg har kompensert nok

Kva meiner du med å ha "rast frå deg"? Trur du alle gjer det? Trur du alle som går heim frå byen ein laurdag får nokon med seg? Dei gjer ikkje det, sjølv om det kan sjå slik ut. Ein kan veldig lett romantisere andre sin situasjon, men du har ikkje gått i deira sko. Då kan du ikkje vite i kva grad dei "rasar" og "pular rundt".

Ei klok kvinne sa til meg ein gong: Tenk om alle kunne legge sine gleder og bekymringar i ein pose, og så vart alle posane lagt i ein haug. Så kunne alle gå og sjå i alle posane, og ta med seg den dei helst ville ha, på godt og vondt. Eg trur vi alle ville tusla derifrå med vår eigen pose.

Du må slutte å tenke så mykje på kva andre opplever og gjer, og heller legge tid og krefter i å fylle ditt eige liv med meining. Bli med på fritidsaktivitetar, frivillig arbeid og andre ting der ein møter andre menneske med respekt og likeverd, og blir verdsett for det ein gjer og det ein er, ikkje for korleis ein ser ut eller fordi ein har draget.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du får slå deg sammen med BitterMann her inne og starte en forening for desperate menn som både lengter etter, og hater, kvinner. ;)

Et supert alternativ for slike som dere, som innerst inne egnetlig ikke LIKER kvinner i det hele tatt og som egentlig kun vil ha noe å tømme seg i, er slike oppblåsbare damer. De ligger stille og holder kjeft, og har verken egne tanker eller preferanser som kan skremme deres skjøre sinn. :)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

uansett hva kriterier de visst har, så er de syke. kan godt hende at de føles litt annerledes, men synes bare kriteriene er syke!

Ser du gjentar dette med kriterier og at kriteriene er syke, vet ikke helt om jeg henger med, hva mener du med syke kriterier??? Mener du kriteriene damer setter i forhold til sex med menn eller?

Gjest trist mann
Skrevet

tja, valgene de tar før de kommer til det punktet...men men, Verden er gal!

Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

tja, valgene de tar før de kommer til det punktet...men men, Verden er gal!

Du burde kanskje øve opp evna di til å lytte? Du har fått ganske mange gode råd i denne tråden, det virkar ikkje som om du har teke dei innover deg.

Endret av Alt godt
Gjest KateW
Skrevet

Men kvinner slipper vel dette også, hva? Alt de behøver å gjøre er jo å gå ut stuedøra hjemme, så står tilbudene i kø. Hvorfor skulle ikke menn få oppleve dette også?

Jaha, lurer fælt på hva slags stuedører du har sett...

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, nei. Helt vanlige jenter har tilgang på sex som selv meget attraktive menn bare kan drømme om. Det er noe fundamentalt galt med denne skjevheten. Nøyaktig hva som kan gjøres for å rette den opp vet jeg ikke, jeg vet bare at det er noe som ikke stemmer her. Bare så det er sagt, jeg styrer unna de mest attraktive jentene og fokuserer på jenter som befinner seg omtrent der jeg selv er på attraktivitetsskalaen. Hvorfor skulle disse komme lettere til både sex og forhold enn meg selv? Det gir bare ikke mening.

Det er jeg ikke helt ening! Det er ikke noen "skjevhet". det er bare sånn at menn er mer kåte enn damer og da er etterspørsel og tilbud ikke tilsvarende. Sånn er det bare.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg har til gode å treffe en mann som er mer kåt enn meg, så din påstand siste gjest, faller på egen urimelighet!

Skrevet

Du har sett altfor mye på film ja! Kom deg ut og prat med damer istedenfor å sitte der og rakke ned på dem!

Gjest Micka
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du presenterer deg selv som en snill fyr. De tankene du har er da alt annet enn snille. Og det proijiseres antakeligvis på måten du fremstår utad, sannsynligvis ubevisst fra din side.

Ikke nok med at du har et forvrengt verdensbilde, har du også feil oppfatning av deg selv.

Det som er verre enn folk som sutrer, er folk som sutrer og mener de er bedre/snillere enn alle andre.

Gjest Micka
Skrevet

uansett hva kriterier de visst har, så er de syke. kan godt hende at de føles litt annerledes, men synes bare kriteriene er syke!

Hvordan i alle dager kan du vite noe om disse kriteriene når du:

1. Går rundt med feil briller.

2. Ikke har særlig kontakt med jenter.

Gjest trist mann
Skrevet

har sjekket nok og observert nok til å se det.

Gjest Hard Ride
Skrevet (endret)

TS, du har nok havnet i en ond sirker hvor du er trist fordi damer ikke vil ha deg, og damer ikke vil ha deg fordi du er trist. Folk er rett og slett ikke interessert i å høre om andre menneskers problemer. Synes du f. eks. det er spennende å sitte og høre om andres problemer? Sannheten er at ingen andre enn deg selv kommer noensinne til å forstå eller bry seg så mye om din situasjon enn deg selv. Det er visse problemer vi har som andre aldri vil sette seg inn i.

Å komme i kontakt med kvinner handler om å få dem til å føle seg komfortable i ditt nærvær, og det vil du ikke få til med å være trist. Spørsmålet blir da selvfølgelig om man skal være seg selv og si det man tenker, eller prøve å endre oppførselen. Du får tenke på hva som egentlig tjener deg best i det lange løp, og selv finne ut av den der.

Verden er ikke rettferdig, og man må bare spille de kortene man blir utdelt. Det er ikke noen universell rettferdighet som setter alt på plass. Hvis du tar 100 menn og 100 kvinner og setter dem på en øy, så vil de fleste kvinnene få seg noe mens en viss andel av mennene vil bli alene og noen menn vil få en latterlig andel kvinner.

Jeg har ikke tenkt til å gi deg en klapp på ryggen, men tror egentlig at det du trenger aller mest er støtte. Folk på forumet kunne jo faktisk vurdert å prøve å gi deg støtte i stedet for å angripe tilbake, mens du på din side KUNNE presentert saken din på en mer sympatisk måte.

Endret av Hard Ride
Gjest hogwash
Skrevet

mr.nice guy = bitter, forsmådd, desperat, fordømmende og arrogant?

Tror ikke de fleste damer jeg kjenner er enig i den...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

har sjekket nok og observert nok til å se det.

Og du har jo rett i alt, har du ikke. Du kunne ikke tenke deg å gå litt inn i deg selv og endre på noe der. Nei, det ville jo vært for dumt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

min logiske sans vil jeg si er ganske bra, så du trenger ikke å komem med personangrep på meg...

Så du tror alle pene jenter puler rundt?

Da skulle du møtt meg og mine venninner, vi holder ikke på sånn akkuratt, men vi studerer hardt så da må man ofre litt.

Hadde jeg møtt deg, så hadde jeg blitt litt redd ... sikkert fordi du ville hatt den holdninge : du er pen, ergo, du puler hva som helst...

Syns det er litt trist ...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fra den andre siden så ser det enkelt ut for andre ikke sant?

Jenter har det ikke lettere enn gutter for å få seg kjæreste/sex. Hvis man tror det og går og leter etter det så er det det man ser.

Ta deg sammen og prøv å se ting i et litt mer positivt lys. Du skremmer vekk jenter med den holdningen der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har til gode å treffe en mann som er mer kåt enn meg, så din påstand siste gjest, faller på egen urimelighet!

Som generalisering synes jeg han var spot on.

Gjest Gjest
Skrevet

TS, du har nok havnet i en ond sirker hvor du er trist fordi damer ikke vil ha deg, og damer ikke vil ha deg fordi du er trist. Folk er rett og slett ikke interessert i å høre om andre menneskers problemer. Synes du f. eks. det er spennende å sitte og høre om andres problemer? Sannheten er at ingen andre enn deg selv kommer noensinne til å forstå eller bry seg så mye om din situasjon enn deg selv. Det er visse problemer vi har som andre aldri vil sette seg inn i.

Å komme i kontakt med kvinner handler om å få dem til å føle seg komfortable i ditt nærvær, og det vil du ikke få til med å være trist. Spørsmålet blir da selvfølgelig om man skal være seg selv og si det man tenker, eller prøve å endre oppførselen. Du får tenke på hva som egentlig tjener deg best i det lange løp, og selv finne ut av den der.

Verden er ikke rettferdig, og man må bare spille de kortene man blir utdelt. Det er ikke noen universell rettferdighet som setter alt på plass. Hvis du tar 100 menn og 100 kvinner og setter dem på en øy, så vil de fleste kvinnene få seg noe mens en viss andel av mennene vil bli alene og noen menn vil få en latterlig andel kvinner.

Jeg har ikke tenkt til å gi deg en klapp på ryggen, men tror egentlig at det du trenger aller mest er støtte. Folk på forumet kunne jo faktisk vurdert å prøve å gi deg støtte i stedet for å angripe tilbake, mens du på din side KUNNE presentert saken din på en mer sympatisk måte.

Meget godt innlegg. Men HVORFOR, HVORFOR, HVORFOR er det slik? Hva kommer det av, for det første at noen menn faller helt utenfor, og for det andre at ingen kvinner gjør det samme? Hvorfor velger alle eller flesteparten av kvinner de samme mennene igjen og igjen? Er disse mennene virkelig bedre enn resten, dvs. har de mer å by på enn de andre, eller er det et utslag av flokkdyrtenkning, dvs. at kvinnene ikke stoler på sin egen dømmekraft og heller velger den som andre kvinner har valgt før henne? En god del gutter har vel opplevd å være poppis hos jentene en eller annen gang, og det merkelige er jo at dersom noen jenter liker deg, ja så pleier det å balle på seg: plutselig vil alle ha deg. Forstår ikke helt de mekanismene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...