Gå til innhold

mitt triste liv

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det hjelper for deg å vite at det er flere som har det sånn som deg? Men jeg er jente og er helt i slutten av 20-årene, og jeg har aldri hatt kjæreste.

Jeg er pen og snill, og kanskje altfor snill og hyggelig, og jeg er sjenert, derfor ingen vil ha meg? Jeg klarer ikke å være slem og bitchy og sprenge meg frem, for å sette det på spissen.

Jeg lå hjemme og gråt meg i søvn i flere år, faktisk siden jeg var 14 år og fram til jeg ble rundt 25, fordi jeg var deprimert og hadde angst og var så sjenert og tenkte at jeg var stygg og at jeg aldri ville få meg kjæreste (eller få pult!). Gjør det ikke så ofte nå lenger, for jeg har fått det litt bedre.

Jeg har alltid hatt lett for å få meg venner, for andre jenter syns at jeg er grei å prate med og jeg er aldri slem eller egoisisk, noe jeg kanskje burde bli? men å prate med gutter har alltid vært vanskelig, fordi de guttene jeg møter på ute er mer kule og tøffe, og kanskje fordi de guttene jeg ser etter gjemmer seg hjemme og gråter seg i søvn?

Syns det er tøft av deg å skrive om så personlige ting her, men det er alltid lettere å være anonym om sånne ting. Jeg syns også det er lettere å skrive enn å si det face to face.

Du må vite at fins mange gutter og jenter som gjemmer seg bort, mens som egentlig skulle vist seg frem :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med alle disse guttene som jentene du snakker om blir sammen med da? Alle disse jentene med kjærester er jo nødvendigvis sammen med noen..

Det har jeg lurt på også. Hvem ER disse gutta? Mange av dem er sikkert blant de mest attraktive og er seriemonogame. Kvinner velger jo som alle vet konsekvent menn som andre kvinner har valgt før dem (nettopp fordi andre kvinner har "godkjent" dem tidligere), så for disse gruppa blir det naturligvis en god sirkel. Men med tilnærmet like mange menn som kvinner i samme aldersgruppe så forklarer det ikke alt.

Men se på en tilfeldig valgt nettdatingside: menn er alltid i tallmessig overvekt. Hva forklarer det? Det er trolig ikke fordi kvinner ikke vil ha kjæreste, men enten fordi kvinnene er i et forhold, eller de allerede har flere stående tilbud bankende på døra si slik at de ikke engang behøver å måtte gjøre den "anstrengelsen" det er å registrere seg på disse sidene.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke enig. Verden er jo full av ulykkelige kvinner som blir avvist av menn, ignorert og dumpet. Menn som får kalde føtter, menn med forpliktelsesangst, menn som er utro, menn som alltid tviler og har dem på vent til noe bedre skal dukke opp.

De fleste kvinner vil ikke bare "bli pult". Og aller minst vil de være det kjøttstykket som en eller annen desperat fyr som ikke ser dem og ikke bryr seg om dem kan kjøre løs på og "endelig få pult".

Hehe. Og hvorfor er de ulykkelige tror du? Jo, det er fordi de ALLTID velger playerne, ikke sant? Hvorfor gjør kvinner det når de vet at disse gutta betyr trøbbel?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kvinner velger jo som alle vet konsekvent menn som andre kvinner har valgt før dem (nettopp fordi andre kvinner har "godkjent" dem tidligere),

Grov logisk brist her ;)

Hvordan kan kvinner konsekvent velge menn som andre kvinner har valgt før dem? Er det en kjønnsmessig forskjell på "kvinner" og "andre kvinner"?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Og hvorfor er de ulykkelige tror du? Jo, det er fordi de ALLTID velger playerne, ikke sant? Hvorfor gjør kvinner det når de vet at disse gutta betyr trøbbel?

Nei de velger helt vanlige menn. Og en helt vanlig mann, til og med en veldig uattraktiv mann, kan plutselig få "playertendenser" når en kvinne viser at hun er glad i ham og vil være sammen med ham. Da begynner han å tvile, og tenker at han kanskje kunne fått noe bedre.

Det er ikke lettere for kvinner!!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei de velger helt vanlige menn. Og en helt vanlig mann, til og med en veldig uattraktiv mann, kan plutselig få "playertendenser" når en kvinne viser at hun er glad i ham og vil være sammen med ham. Da begynner han å tvile, og tenker at han kanskje kunne fått noe bedre.

Eller han går koko pga dårlig selvtillit og tror ikke helt på at hun kan være ekte glad i ham og så trekker han seg inn i skallet sitt eller blir sjalu og manipulerende og får henne til å trekke seg fordi han er umulig å ha med og gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet

Feil. Når det kommer til sex og samliv er alt, og da mener jeg alt, omni, tout, alles, TUTTI, TUTTI, TUTTI - lettere for kvinner.

Gjest Gjest
Skrevet

Eller han går koko pga dårlig selvtillit og tror ikke helt på at hun kan være ekte glad i ham og så trekker han seg inn i skallet sitt eller blir sjalu og manipulerende og får henne til å trekke seg fordi han er umulig å ha med og gjøre.

Dette kan du ha rett i. Ikke at jeg på noen måte forsvarer manipulerende trekk, men det er en stor sjanse for at disse mennene er skada for livet mentalt av å ikke ha draget. De fikk aldri oppmerksomhet fra kvinner tidligere, og om de senere i livet skulle få det så kan de ikke riktig tror det, og tenker kanskje at dama er sammen med ham for pengene hans, eller for at hun ikke fant seg noe bedre, eller at hun nok vil forlate ham når hun gjør det etc. Eller så er det godt mulig at han blir likeglad til det hele, dvs. ikke totalt avvisende til kvinner, men gidder ikke gripe sjansen hvis den først byr seg. Det kommer for sent, liksom. Toget er gått.

Så ender dere opp med playerne som har strammet seg opp og som ønsker familie i stedet. Ikke sant?

Gjest trist mann
Skrevet

Hehe, bare til din opplysning så er det ikke de pene damene som er utpult fordi de er KRESNE og har høye kriterier. Stygge damer har jo så dårlig selvtillit og tar det som dukker opp, om man først skal generalisere. Du legger fordommer på pene damer fordi de ikke vil ha deg, enkelt og greit. "Hun har jeg ikke sjans på, derfor er hun en tøs". Typisk stygge og usikre menn å få ut aggresjon på denne måten.

Slutt å syt, noe så uattraktivt som sytende menn som syns synd på seg selv! dette merker damene også. Får ikke det minste sympati med deg når du er så lite opplyst!

Å damer liker ikke menn som behandler oss som søppel, vi liker menn med en genuin selvtillit som behandler oss bra men samtidig har et eget liv!

eeeh, tror nok ikke damer setter så høye kriterier når man ser hva de puler.Har ikke følelsen av at det er meg som er problemet. Er ikke stygg eller usikker, hvorfor skulle jeg være det?

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke enig. Verden er jo full av ulykkelige kvinner som blir avvist av menn, ignorert og dumpet. Menn som får kalde føtter, menn med forpliktelsesangst, menn som er utro, menn som alltid tviler og har dem på vent til noe bedre skal dukke opp.

De fleste kvinner vil ikke bare "bli pult". Og aller minst vil de være det kjøttstykket som en eller annen desperat fyr som ikke ser dem og ikke bryr seg om dem kan kjøre løs på og "endelig få pult".

Takk for at du skrev dette, for er slik realiteten ofte er. Se alle trådene på samliv og singelforumet da ts, er en ny tråd om dette hver dag omtrent. Opplevd å bli offer for dette selv flere ganger, det er jævelig vondt.. Å derfor er jeg fortsatt singel, ONS har jeg heller ikke. Selv om jeg er en svært attraktiv dame i ung alder!

Gjest Gjest
Skrevet

Det må være det dummeste jeg har hørt. Slikt er ikke tilfelle. En player av erfaring kan kanskje si slikt for å LURE til seg jenter, men ellers nei! Om dette skulle stemt, hvorfor da oppsøke jenter om de vet de vil feige ut å såre henne?? Et ord for slik handling; ondskap.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

eeeh, tror nok ikke damer setter så høye kriterier når man ser hva de puler.Har ikke følelsen av at det er meg som er problemet. Er ikke stygg eller usikker, hvorfor skulle jeg være det?

Så hvis det ikke er du som er problemet, hvorfor er det da sånn at kvinner puler det meste, bare ikke deg?

Skrevet

Så hvis det ikke er du som er problemet, hvorfor er det da sånn at kvinner puler det meste, bare ikke deg?

:fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det må være det dummeste jeg har hørt. Slikt er ikke tilfelle. En player av erfaring kan kanskje si slikt for å LURE til seg jenter, men ellers nei! Om dette skulle stemt, hvorfor da oppsøke jenter om de vet de vil feige ut å såre henne?? Et ord for slik handling; ondskap.

Ikke alltid de vet det, før det skjer. Og om de vet det, så vil uansett ønsket om å få seg dame vinne fremfor samvittigheten over å kunne komme til å såre henne. Mennesker er i bunn og grunn egoistiske skapninger, det er ren selvoppholdelsesdrift. Og andre drifter. ;)

Gjest trist mann
Skrevet

de er visst vaksinert mot alt som er bra, ikke vet jeg...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha, er du seriøs nå? Dette har skjedd meg hver gang jeg har prøvd å ha et forhold til en bitter mann med dårlig selvtillit! Det er jo ikke det at de vet på forhånd at dette vil skje og at det er en bevisst og ond handling, det bare blir sånn likevel, for de begynner å tvile på verdien av kvinnen som vil ha dem og får kalde føtter.

Stakkars dem og stakkars alle som har for dårlig selvtillit til å få noe forhold til å fungere, det er kjipt, men ta tak i DET først.

Gjest trist mann
Skrevet

:fnise:

hvorfor ler du? kan jeg bruke dette som ett bevis på hvor ondskapsfulle enkelte kvinner kan være?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ler du? kan jeg bruke dette som ett bevis på hvor ondskapsfulle enkelte kvinner kan være?

Nei, men du kan ta det som et hint om din mangel på logisk sans.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke alltid de vet det, før det skjer. Og om de vet det, så vil uansett ønsket om å få seg dame vinne fremfor samvittigheten over å kunne komme til å såre henne. Mennesker er i bunn og grunn egoistiske skapninger, det er ren selvoppholdelsesdrift. Og andre drifter. ;)

Vel, når menn jeg ikke er interessert i ber meg ut sier jeg nei på en høflig måte, for jeg vet jeg ikke vil bli interessert heller så jeg vil ikke være slem å gi forhåpninger. Samme med de som blir forelsket i meg, da forklarer jeg straks på en bestemt måte at det ikke vil bli noe. Det er ikke gøy å gi den beskjeden, men jeg vil heller det framfor å gi forhåpninger fordi jeg vet hvor vondt det er. Tror ikke på karma, for selv om jeg alltid er real mot gutter som er interessert i meg er de som jeg har vært interessert i vært jævelige, brukt og lurt meg over lang tid. Liksom hatt følelser, men den gang ei. Borte som dugg for solen straks jeg har gitt etter for følelsene mine.

Liker ikke at du/dere tar til den unnskyldningen. Men ja, MENNesker er egoistiske skapninger :)

Gjest trist mann
Skrevet

min logiske sans vil jeg si er ganske bra, så du trenger ikke å komem med personangrep på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...