Gjest trist mann Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 huff, aner ikke hvor jeg skal begynne. Må bare få utløp for dette ett eller annet sted, hvorfor her vet jeg ikke. er tidlig i tyveårene, følsom(uansett hvor pinglete det høres ut så gråter jeg meg til søvn ganske ofte), a-sosial, sjenert(tør aldri sjekke på dagen. det er ett par utenforliggende faktorer som gjør det slik) og jomfru. I tillegg har jeg bare negative tanker og ser på alle kvinner som ser bra ut som like. Har utviklet mange fordommer og generaliserer mange kvinner som har ett tiltalende ytre. smertene og de dype psykiske sporene kan gjøre at jeg finner det vanskelig å fullføre/huske alt jeg skal skrive, men kommer sikkert på det hvis ikke. så mistenker jeg at jeg hadde sluppet slike tanker om jeg hadde gått inn i ett forhold når jeg var 20-. Men det finner jeg aldri ut av nå som ungdomsårene mine er borte . først og fremst så virker det som om kvinner flest har syke kriterier på hva de puler, osv...Ikke kan man se for desperat ut(for det er jo lett med kriteriene til kvinnfolk flest. at man er jomfru gjør ikke en persons sjanser sterkere i så tilfelle), man kan ikke kle seg opp skikkelig for da ser det ut som om man er på stedet for å sjekke(har jeg hørt), og man må ikke gjøre en ting feil for da blir man vraket fortere enn svint. rart hvordan kvinner i det ene øyeblikket gir en person en kald skulder, før de ved neste fyr de treffer er kåt og villig og kan bøye seg over på toalettet. mistenker at jeg har opplevd det ett par ganger. kunne se deres fuckeyes på mils avstand. Det lyste av de... Verden er syk. Er du snill, høflig og grei så får du ingenting. Er du idiot, kriminell, uhøflig og behandler damer som søppel så kan du få de til å hoppe når du sier hopp. Og det gang etter gang etter gang. So much for mr.nice guy... Så mistenker jeg at alle bra damer er utpult. For det er ett kjent faktum at alle pene damer kan åpne ytterdøren, så kan de få sex når de vil. Vi trenger ikke å prøve å avfeie dette, for vi er alle seksuelle vesner. Det er ikke hvor mye dere puler, det er kriteriene det er noe gale med. Ikke så lett å gå inn i ett forhold hvor man føler seg som ett nummer i rekken. Og hvis jeg noen gang kommer meg inn i ett forhold(ville egentlig ha vært det allerede), så kan det først skje etter at jeg har kompensert (ja, rase fra meg)for alle ungdomsårene som ble borte. Kommer det til å skje? får jeg noen gang oppnådd ett antall som jeg føler kompenserer? Ikke vet jeg, men det ser overhodet ikke lyst ut Det verste er at jeg flere ganger leser at kvinner lurer på hvor de bra folka er. Vel jeg er her, men når de samme kvinnfolkene gjør at jeg må kompensere for ungdomsårene så hjelper tydeligvis ikke det mye. jeg tror ihvertfall at jeg finner det positivt at jeg er for sterk psykisk til å ta selvmord, for det er ett par ting her og der som gjør at livet er verdt å leve... Hadde egentlig mye mer jeg ville skrevet, men kommer ikke på det nå. Kommer sikkert på det senere. nå skal jeg gå og bare la følelsene slippe ut... 1
Gjest MikeWaters Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Det er kun deg selv som kan ta tak i dine problemer, fortsetter du å legge skylda på alle andre blir du bitter, og ingen i verden vil ha noen som er bitter. Akkurat så ond er verden, du må rette deg opp i ryggen, slutte å fokuserer på alle tingene du ikke har eller ikke får, de er ikke dine i utgangspunktet. I tillegg så stemmer ikke ditt verdensbilde, man trenger hverken være kriminell eller kjip for å få dame, men fellesnevneren for de som aldri får dame er ofte at de tror det er slik. Endret 10. juni 2010 av MikeWaters
Gjest Ola Dunk 35 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Du trenger å få pult det er sikkert. Hadde det litt slik som deg til jeg var 24 år og da fikk jeg "hull på byllen" Vurderte faktisk å reise bort for å kjøpe meg ei hore siden det å være jomfru ble en stadig større utfordring i vårt sexfokuserte samfunn. Det slapp jeg, men hadde nok ikke venta i mange år før jeg hadde gjort det. Du må fokusere på å bygge opp din selvtillit slik at du kan komme igang med å konversere med damer. Har du ikke vanlige jentevenner, skaff deg noen som du ikke ser på som sexuelle individer. Du vil lære mye av disse og finne ut at jenter ikke er farlige og når du oppdager det kan du konversere med jenter ute på byen. osv...
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Du må ikke sitte og synes så synd på deg selv, ja det er kjipt å være singel men det er faktisk ganske mange i verden som er det til enhver tid. Det finnes værre ting i livet, tenk om du ble sittende i rullestol og ikke kunne bruke pikken i det hele tatt? Ville ikke det vært litt verre. Og selv de som sitter i rullestol og har null kontroll over underlivet sitt klarer å finne grunner til å leve. Foreslår at du tar deg sommerjobb i hjemmetjenesten eller som støttekontakt for et funksjonshemmet barn eller voksen så skal du se at du blir litt mer takknemlig over livet ditt. Noen bruker lengre tid på å få seg dame sånn er det bare. Og det handler faktisk ikke om antall man har pult det der blir bare for dumt. KVALITET mann det er det det handler om, tror det er mange av de guttene som puler mest som får et utrolig avstumpet følelsesliv etterhvert, dvs mange av de som har pult mest da de var unge ender opp i dårlige ekteskap som ikke varer fordi de ikke greier å ta vare på dama si, de har jo ikke vært vant med å passe på den ene kjæresten sin, men konsentrert seg om å få mest mulig kjøtt på kølla, er nok mange av disse som er utro også- søppelmenn spør du meg. Kjæresten min har hatt mindre sexpartnere enn det jeg har men han er den beste jeg har pult og den beste kjæresten jeg har hatt noensinne i forhold til det å ta vare på meg og få meg til å føle meg bra. Bare vær trygg på deg selv, hun kommer til slutt men du må ikke ligge hjemme og sippe det hjelper ikke, kom deg ut. (Er forresten veldig mange jenter/kvinner som jobber i helsesektoren ;-))
Gjest Sunna Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 He, he...du trenger å få pult..det er iallfall sikkert. På meg virker det som du har kjørt deg litt fast i negative tankemønstre og at du rett og slett bryr deg for mye om generaliseringer om hvordan og hva vi jenter tenker. Hadde jeg vært singel nå og møtt en gutt som sa han var jomfru, og jeg er 32, så hadde det ikke brydd meg i det hele tatt!!! Du trenger ikke kompensere for noe som helst mtp antall partnere. Det spiller liten rolle hvor mange en har hatt sex med dersom sexen i det forholdet en er i nå er kjempebra. Ok at en da ikke har noe å sammenligne med, men en kan iallfall ikke sammenligne ons med sexen i et forhold. Chin up gutt. Du høres deprimert og sint ut. Det går mest ut over deg selv og de vakre jentene som vil ha deg, men som ikke vet at du finnes.
Gjest trist mann Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 er vel og kompensering for min egen selvfølelse. Den er dessverre kombinert med sjalusi og når jeg tenker på andre...
Gjest Heh Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Hehe, bare til din opplysning så er det ikke de pene damene som er utpult fordi de er KRESNE og har høye kriterier. Stygge damer har jo så dårlig selvtillit og tar det som dukker opp, om man først skal generalisere. Du legger fordommer på pene damer fordi de ikke vil ha deg, enkelt og greit. "Hun har jeg ikke sjans på, derfor er hun en tøs". Typisk stygge og usikre menn å få ut aggresjon på denne måten. Slutt å syt, noe så uattraktivt som sytende menn som syns synd på seg selv! dette merker damene også. Får ikke det minste sympati med deg når du er så lite opplyst! Å damer liker ikke menn som behandler oss som søppel, vi liker menn med en genuin selvtillit som behandler oss bra men samtidig har et eget liv!
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Du omtaler deg selv som en av de "bra gutta", men for meg virker du sint, bitter, skyver all skyld over på verden og begynner å utvikle et visst kvinnehat. Kanskje du trenger å se deg selv fra utsiden. Måten du fremstiller deg selv er absolutt ikke attraktiv, pluss at damer skjelden ligger med menn for å være snille - så du får nok ikke så mange sympatipoeng heller. Skaff deg litt ryggrad, evt. en psykolog og ta tak i deg selv! Du er sikkert en fin gutt på bunnen, det tviler jeg ikke på, og du finner sikkert en super jente etterhvert, men dette er noe du må jobbe for og ikke bare vente deg å få servert.. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Du omtaler deg selv som en av de "bra gutta", men for meg virker du sint, bitter, skyver all skyld over på verden og begynner å utvikle et visst kvinnehat. Kanskje du trenger å se deg selv fra utsiden. Måten du fremstiller deg selv er absolutt ikke attraktiv, pluss at damer skjelden ligger med menn for å være snille - så du får nok ikke så mange sympatipoeng heller. Skaff deg litt ryggrad, evt. en psykolog og ta tak i deg selv! Du er sikkert en fin gutt på bunnen, det tviler jeg ikke på, og du finner sikkert en super jente etterhvert, men dette er noe du må jobbe for og ikke bare vente deg å få servert.. Hvorfor må han jobbe for det? Jenter får jo vanligvis drømmetypen servert rett opp i fanget uten å løfte en finger for det, så hvorfor skulle ikke en mann bare sitte passiv og vente at drømmejenta finner ham? Se bare her på KG hvor flere jenter forteller at de fikk melding fra "en fantastisk mann etc. etc." dager etter at de la ut en profil på et eller annet nettsted. Han kan vel strengt tatt forvente seg det samme, eller hva?
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor må han jobbe for det? Jenter får jo vanligvis drømmetypen servert rett opp i fanget uten å løfte en finger for det, så hvorfor skulle ikke en mann bare sitte passiv og vente at drømmejenta finner ham? Se bare her på KG hvor flere jenter forteller at de fikk melding fra "en fantastisk mann etc. etc." dager etter at de la ut en profil på et eller annet nettsted. Han kan vel strengt tatt forvente seg det samme, eller hva? Man må ikke nødvendigvis jobbe for å finne en kjæreste, men man må jobbe med seg selv så man blir mer attraktiv for andre - så vil kjæreste komme av seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Man må ikke nødvendigvis jobbe for å finne en kjæreste, men man må jobbe med seg selv så man blir mer attraktiv for andre - så vil kjæreste komme av seg selv. Men kvinner slipper vel dette også, hva? Alt de behøver å gjøre er jo å gå ut stuedøra hjemme, så står tilbudene i kø. Hvorfor skulle ikke menn få oppleve dette også?
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Men kvinner slipper vel dette også, hva? Alt de behøver å gjøre er jo å gå ut stuedøra hjemme, så står tilbudene i kø. Hvorfor skulle ikke menn få oppleve dette også? TS hadde sikkert funnet seg både det ene og det andre om han hadde "sunket dypt nok". Sånn er det for damer og, men menn er generelt mer interessert i sex enn damer, så damer vil alltid føle et større press fra menn som er interessert i dem enn omvendt. Og slik er bare naturen. Endret 10. juni 2010 av Rumohra
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor skulle ikke menn få oppleve dette også? Hvordan ser du for deg at det skal ordnes? Skal det lovfestes som en menneskerett å få seg et ligg bare man går ut stuedøra? Hvordan skal den loven håndheves? Ved at folk som ikke kaster seg over naboen når han åpner døra, får bot eller fengsel? Jeg sier folk; for jeg tar det jo som en selvfølge at likestillingen gjelder også her. Jeg må litt lenger enn stuedøra og skal da ikke ha det verre enn mine medsøstre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Det virker som om en del menn, som TS, har en tendens til å kun se de aller mest attraktive damene, også bruker de masse energi på å være bitre for at de ikke får pult eller har sjans på disse. Andre helt vanlige jenter er liksom usynlige og teller ikke. Det virker ikke som om TS er interessert i å bli kjent med jenter eller ser på jenter som mennesker. Det er ikke enkelt for jenter heller! Hvis man bare ser de aller mest attraktive vil man selvfølgelig bli bitter og synes at jenter/kvinner alltid kan velge og vrake, alltid avvise en, man vil kunne trekke masse konklusjoner om dem og hate dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Har merket meg en ting, alltid når menn klager på at de aldri får seg noe så legger de all skyld på damene, for det er jo ingenting feil hos mannen selv. Vel, uten unntak så har vi kun hans versjon av denne beskrivelsen. Det er nok sjelden tilfeldig tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 Det virker som om en del menn, som TS, har en tendens til å kun se de aller mest attraktive damene, også bruker de masse energi på å være bitre for at de ikke får pult eller har sjans på disse. Andre helt vanlige jenter er liksom usynlige og teller ikke. Det virker ikke som om TS er interessert i å bli kjent med jenter eller ser på jenter som mennesker. Det er ikke enkelt for jenter heller! Hvis man bare ser de aller mest attraktive vil man selvfølgelig bli bitter og synes at jenter/kvinner alltid kan velge og vrake, alltid avvise en, man vil kunne trekke masse konklusjoner om dem og hate dem. Nei, nei. Helt vanlige jenter har tilgang på sex som selv meget attraktive menn bare kan drømme om. Det er noe fundamentalt galt med denne skjevheten. Nøyaktig hva som kan gjøres for å rette den opp vet jeg ikke, jeg vet bare at det er noe som ikke stemmer her. Bare så det er sagt, jeg styrer unna de mest attraktive jentene og fokuserer på jenter som befinner seg omtrent der jeg selv er på attraktivitetsskalaen. Hvorfor skulle disse komme lettere til både sex og forhold enn meg selv? Det gir bare ikke mening.
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor skulle disse komme lettere til både sex og forhold enn meg selv? Det gir bare ikke mening. Jeg kopierer mitt tidligere innlegg: "TS hadde sikkert funnet seg både det ene og det andre om han hadde "sunket dypt nok". Sånn er det for damer og, men menn er generelt mer interessert i sex enn damer, så damer vil alltid føle et større press fra menn som er interessert i dem enn omvendt. Og slik er bare naturen."
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Jeg kopierer mitt tidligere innlegg: "TS hadde sikkert funnet seg både det ene og det andre om han hadde "sunket dypt nok". Sånn er det for damer og, men menn er generelt mer interessert i sex enn damer, så damer vil alltid føle et større press fra menn som er interessert i dem enn omvendt. Og slik er bare naturen." Men det er jo ikke bare tilfeldig sex det er snakk om! Kvinner har også vesentlig mindre problemer med å få seg kjæreste enn gutta. Kvinner behøver da aldri å gå lenge som singel, hun kan når som helst skaffe seg en kjæreste hvis det er dette hun vil. Annerledes da for menn, som gjerne går singel i årevis. Og det er neppe fordi gutta er mer kresne enn jentene.Hvordan forklarer du det?
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Men det er jo ikke bare tilfeldig sex det er snakk om! Kvinner har også vesentlig mindre problemer med å få seg kjæreste enn gutta. Kvinner behøver da aldri å gå lenge som singel, hun kan når som helst skaffe seg en kjæreste hvis det er dette hun vil. Annerledes da for menn, som gjerne går singel i årevis. Og det er neppe fordi gutta er mer kresne enn jentene.Hvordan forklarer du det? Hva med alle disse guttene som jentene du snakker om blir sammen med da? Alle disse jentene med kjærester er jo nødvendigvis sammen med noen..
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Nei, nei. Helt vanlige jenter har tilgang på sex som selv meget attraktive menn bare kan drømme om. Det er noe fundamentalt galt med denne skjevheten. Nøyaktig hva som kan gjøres for å rette den opp vet jeg ikke, jeg vet bare at det er noe som ikke stemmer her. Bare så det er sagt, jeg styrer unna de mest attraktive jentene og fokuserer på jenter som befinner seg omtrent der jeg selv er på attraktivitetsskalaen. Hvorfor skulle disse komme lettere til både sex og forhold enn meg selv? Det gir bare ikke mening. Ikke enig. Verden er jo full av ulykkelige kvinner som blir avvist av menn, ignorert og dumpet. Menn som får kalde føtter, menn med forpliktelsesangst, menn som er utro, menn som alltid tviler og har dem på vent til noe bedre skal dukke opp. De fleste kvinner vil ikke bare "bli pult". Og aller minst vil de være det kjøttstykket som en eller annen desperat fyr som ikke ser dem og ikke bryr seg om dem kan kjøre løs på og "endelig få pult".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå