Gjest anonym Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 når han ser noe som er pent, når han er forelska, og får øyekontakt med jenta han liker! er det da han får stiv . . . . ??? heh..bare lurer=)
Gjest anonymus Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 merker han noe anderledes enn vi jenter kan gjøre liksom.som hjertebank, rødming osv.
Gjest MikeWaters Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vi menn har kun 1 følelse, kåthet! Vi er rendyrkede knullemaskiner, så hjertebank, rødming, sjenanse, eufori, lykke, forventninger, hjertesorg, savn o.l. kjenner vi ikke noe til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Når du ser noe pent, er forelska og får øyenkontakt med gutten du liker, blir du våt? Svarer er vel "Kan bli. Men ikke nødvendigvis". Gutter kan vel ha uskyldige sommerfugler i magen som oss jenter, kjenne hjertet hoppe over et slag og blir litt svett i håndflatene. Jeg er temmelig sikker på at vi er samme rase. Og på samme måter som at jenter ikke slår på sexbryteren med en gang de er glade eller øynene hviler på noe vakkert, så er det neppe saken for gutta heller. Vil jeg tro. Tegn på at han liker deg, ganske enkelt? Smiler når han ser på deg, tar kontakt med deg, cowboystillingen (tomlene i lomma og peker mot skrittet) er visstnok berømt, har hele overkroppen vendt mot deg dersom dere står og snakker. Mer medisinsk så utvised pupillene våre litt når vi ser noe(n) vi liker og spesielt i forbindelse med spenning/sex. Jenters tegn er noe like, men jenter tar gjerne litt mer på seg selv og på den de snakker med, viser hud, vrir på armene og viser underarmen, legger hodet på skakke for å blotte litt hals og fikler/ordner med håret sitt. Ellers smil og oppmerksom og øyenkontakt osv. Det er jo ikke fasitsvar. Ikke alle gjør sånn. Men dette som går igjen blant utallige sexologer og forståsegpåere og flørtemestere.
Gjest anonym Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 haha! bra svart ! men, jeg har sett ham rødme!!!hvis jeg står ved siden aav ham, eller glor på han!!
Kosteskaft Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Tja, som Anonym #4 sier, han er jo bare mennske, selv om han er gutt/mann! Og gutter rødmer fordi de er sjenerte, flaue, etc -akkurat som oss jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå