Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan type person er du og hvordan interesser har du? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da burde du vente til du kommer på en tekst som du tenker over lenge, og så tatoverer du det. Ikke bare "ta en tekst", du kommer til å angre.

Skrevet

Jeg liker denne: http://img1.visualizeus.com/thumbs/09/07/04/text,tatoos,tattoo,hope,motivation,photograph-d0160cf5f89d66fb4a84284f33280928_h.jpg

Hvordan person jeg er... :) Stort spørsmål! hehe. jeg har akkurat "blitt dumpet" av en mann jeg giftet meg med for 1 år siden, så jeg er nok i en liten personlig krise nå. Har lett etter en tekst som passer til det jeg har opplevd, uten at det blir for depressivt.

Synes også denne er nydelig: http://www.contrariwise.org/wordpress/wp-content/uploads/2009/09/tattoo21.jpg

Skrevet

Den første linken funker ikke, men tatovering på link 2 var kul :)

Jeg syns kanskje du burde lese gjennom sitater og dikt for å se om du finner noe du liker. Det gjør jo ingenting om du kopiere sitater som noen andre har skrevet. F.eks. på http://www.ordtak.no/ fins det mange ordtak, dikt og sitater.

Gjest Dallandra
Skrevet

Vent. Om et år er det ikke sikkert du føler deg like i krise lenger, og det du synes passer livssituasjonen din nå passer kanskje ikke i det hele tatt om et år eller to, og da blir jo det hele bare teit.

Skrevet

Den første linken funker ikke, men tatovering på link 2 var kul :)

Jeg syns kanskje du burde lese gjennom sitater og dikt for å se om du finner noe du liker. Det gjør jo ingenting om du kopiere sitater som noen andre har skrevet. F.eks. på http://www.ordtak.no/ fins det mange ordtak, dikt og sitater.

Prøvd å lime den første linken inn i browseren din. Det skjer ingenting her når jeg trykker på lenke-ikonet så jeg får ikke lagt inn sånn som jeg egentlig skal :(

Skrevet

There once was a little girl who never knew love until a boy broke her HEART.

:)

Gjest stillness
Skrevet

Vent. Om et år er det ikke sikkert du føler deg like i krise lenger, og det du synes passer livssituasjonen din nå passer kanskje ikke i det hele tatt om et år eller to, og da blir jo det hele bare teit.

Det blir jo ikke teit hvis man tar en tatovering for å huske på at man greide og komme seg videre etter en vanskelig situasjon.

Skrevet

To be filled in later

Eventuelt:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque nec molestie ipsum. Morbi sem turpis, adipiscing eget vulputate non, accumsan ac elit. Cras tincidunt, justo nec dapibus tempor, lorem nibh faucibus odio, fermentum hendrerit odio sapien id quam.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringen er jo teksten? Jeg synes det blir litt merkelig å først bestemme seg for at feks sanskrit er kult, og så finne på en tekst, men det er kanskje bare meg?

Ellers er det greit å huske at det er mye bullshitoversettelser der ute når det gjelder tatoveringer på fremmede språk. Se feks http://www.badhebrew.com for eksempler på hvordan slikt kan gå fryktelig galt, så jeg anbefaler at du velger ett språk/alfabet du har en viss tilknytning til og kunnskap om, så du kan kvalitetskontrollere det selv.

Skrevet

"Led meg ikke inn i fristelse men frels meg fra det onde"

Dette har en av våre glamormodeller tatovert på kroppen. Jeg synes jeg det er en nydelig tekst som passer inn i mange av livets faser! Ville ikke kopiert dette men kanskje det inspirerer til å tenke litt utenfor ordtak og visdomsord på engelsk. Jeg ville definitivt valgt mitt eget morsmål om jeg skulle hatt en tekst på kroppen :)

Skrevet

Teksten er jo essensiell her, så ville absolutt tenkt meg godt om før tatovering!

Har desverre ingen forslag til tekst, men det bør jo være noe som betyr noe for nettopp deg...

Ville nok heller brukt slike sitater ol til inspirasjon :) Og jeg synes det er finest hvis det står på et språk du har en slags tilknytning til (feks morsmål)

Som andre også har sagt: vær forsiktig med å noe du ikke er helt sikker på hva betyr... Mange som har brent seg her med bla kinesiske tegn..

Skrevet

Tatoveringen er jo teksten? Jeg synes det blir litt merkelig å først bestemme seg for at feks sanskrit er kult, og så finne på en tekst, men det er kanskje bare meg?

Ser den!

Men jeg har jo selv veldig lyst på en tatovering i kun skrift langs foten... Men vet enda ikke hva det skal stå... Er jo litt det samme :P Så på en måte skjønner jeg jo TS også..

Skrevet

Har bestemt meg for en tatovering på håndleddet/nederst på armen. Det skal være et lite hjerte med min sønns navn under og under der igjen fødselsatoen hans :) noe lignende denne, bare at helt annerledes:D Jeg har lenge hatt lyst på en tatovering med navnet på barnet mitt, men ikke klart å finne noe som ble smakfullt. men har tegnet på denne, og liker den kjempegodt!!

Ellers så tenker jeg muligens seinere denne teksten; denne teksten

Jeg har lenge ønsket meg denne. Det var noen som skrev det i en bryllupshilsen til oss før bryllupet, og jeg skrev det videre til min mann. Så det minnet meg veldig om bryllupet, men det blir veldig feil med den teksten der nå :)

Skrevet

Jeg har lenge ønsket meg denne. Det var noen som skrev det i en bryllupshilsen til oss før bryllupet, og jeg skrev det videre til min mann. Så det minnet meg veldig om bryllupet, men det blir veldig feil med den teksten der nå :)

En sånn type tatovering er det jeg også vil ha :) Har tenkt litt på hva som skal stå der, men vet ikke enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...