Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 hei.kan man ha eggløsning flere ganger før mens?jeg hadde eggløsning den 4.men jeg tror at jeg har det i dag også.er det mulig?
Kosteskaft Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Nei. Men det kan ha vært forsøk på eggløsning, men kroppen "ombestemte" seg av en eller annen grunn. Og sender nå signaler om nytt forsøk.
-Alvildebrud- Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Det kan godt være at du er gravid! Når egget fester seg kommer det ofte litt ekstra slim, og det kan virke som en ekstra egglsøning... Jeg tipper du allerede er gravid!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 takk for svar.men jeg tror ikke det er at egget har festet seg fordi jeg hadde ekstra slim både den 7. og den 10.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Egget fester seg jo ikke bare tre dager etter eggløsnig,eller?
-Alvildebrud- Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Egget fester seg jo ikke bare tre dager etter eggløsnig,eller? Det tar alt fra 3-10 dager har jeg fått vite. Når jeg blir gravid får jeg iallefall "ekstra eggløsninger" noen ganger etter hverandre. Har da vært gravid, hver eneste gang, som sagt. Det er vel ikke utenkelig at du er gravid?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Ikke utenkelig nei,vil bare ikke håpe på at jeg er blitt gravid.Har så lyst på barn!Utålmodig.....vil teste meg nååå!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 nå har jeg sånn lotionlignende utflod,men klarer ikke og kjenne om tappen er åpen eller lukket.Den er i hvert fall litt hard,og det er vått,ikke tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå