Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #181 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jaaaa😊😊😊😊😊👏👏👏👏 Jeg må nok sove etterhvert jeg og da 🥱 Jeg også, opp tidlig, ville bare lande litt her inne før senga🙂 1
Entern Skrevet 30. april 2022 #182 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Har du hatt bra kveld da @Entern? Uetnfor Oslo nå og skal tilbake i morgen? Er det sånn? Bor du ennå på Sagene? Fikk ikke med meg, vi var jo tusen folk her som gjorde Sagene utrygg over en tiårsperiode😂 Alt ble Sagenesaus. Utenfor Oslo, tilbake mandag morgen. Bor på Nordre Aker nå, 13 pr siden jeg forlot Sagene 🥲 Så kult at så mange av oss har bodd på Sagene😊😊😊
Entern Skrevet 30. april 2022 #183 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg også, opp tidlig, ville bare lande litt her inne før senga🙂 Skal også opp tidlig men bare frivillig, hyggelig å drikke kaffe og høre på NRK klassisk med fattern helgemorgener 😀
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #184 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Utenfor Oslo, tilbake mandag morgen. Bor på Nordre Aker nå, 13 pr siden jeg forlot Sagene 🥲 Så kult at så mange av oss har bodd på Sagene😊😊😊 Å en dag til! 😃👍 Nordre aker er bra tror jeg. Ikke superkjent akkurat der. 12 år siden for meg. Sagenetiden. Datet og styrte og var ofte hos min venn På Torshov og spiste charliesburger og åt vulgært store deli de luca-kakestykker og fikk trøst når jeg aldri fant kjærligheten 🙂❤️ Angrer ikke da. på flytten. Kjøpte et sted og det er jo opprykk selv om det er ut av gryta🙂 1
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #185 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Skal også opp tidlig men bare frivillig, hyggelig å drikke kaffe og høre på NRK klassisk med fattern helgemorgener 😀 Å nydelig🙂 Jeg er alltid oppe før halv 6. elsker morgener❤️ Håper du får fin søndag med far! Mine foreldre kommer neste helg til meg. Yai😃 1
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #186 Skrevet 30. april 2022 Din tråd 19 år. Min 4 dager. Jeg bare nevner det😎 1
Entern Skrevet 30. april 2022 #187 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Å nydelig🙂 Jeg er alltid oppe før halv 6. elsker morgener❤️ Håper du får fin søndag med far! Mine foreldre kommer neste helg til meg. Yai😃 Takk😊😊😊 Alltid hyggelig å være skikkelig tidlig oppe 😊
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #188 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Marianne ble voksen mens du bare 😁 ja blei visst aldri voksen, men klarer å late som i noen situasjoner
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #189 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Din tråd 19 år. Min 4 dager. Jeg bare nevner det😎 Ble du knust av dette @lurven? Du Får si som Kanye til Taylor. I made that bitch famous 😂😂😂 1
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #190 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ble du knust av dette @lurven? Du Får si som Kanye til Taylor. I made that bitch famous 😂😂😂 😄 ja og jeg måtte hente fram min egen tråd for å komme opp på 10 sider. Men jeg har gjort deg berømt da. 🎤 you were working as a waitress in a cocktail baaar when I met you'uu
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #191 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (8 minutter siden): 😄 ja og jeg måtte hente fram min egen tråd for å komme opp på 10 sider. Men jeg har gjort deg berømt da. 🎤 you were working as a waitress in a cocktail baaar when I met you'uu Self made jobbmessig og her du! 👍 And you can put me back down😳 1
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #192 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Self made jobbmessig og her du! 👍 And you can put me back down😳 Ja skal klage på avsporinger i tråden din slik at de sletter masse
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #193 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Ja skal klage på avsporinger i tråden din slik at de sletter masse 😮😮😮😮 dere skulle være greie med meg til onsdag jo!! 🤨 Pluss at jeg fylte din tråd her i natt mens du gama på pc og klødde deg på ballene 1
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #195 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😮😮😮😮 dere skulle være greie med meg til onsdag jo!! 🤨 Pluss at jeg fylte din tråd her i natt mens du gama på pc og klødde deg på ballene 😄
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #196 Skrevet 1. mai 2022 MarianneE skrev (7 minutter siden): Jadaneidaså... Skjer i dag, da? Mye Marianne! 🤣
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #198 Skrevet 1. mai 2022 MarianneE skrev (4 timer siden): Jadaneidaså... Skjer i dag, da? Så deg ikke før nå Marianne. Sorry. Her skjer det villt mye, klarer ikke å svare på alle trådene
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #199 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): 😮😮😮😮 dere skulle være greie med meg til onsdag jo!! 🤨 Pluss at jeg fylte din tråd her i natt mens du gama på pc muskelen og klødde deg på ballene
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #200 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Fylte din tråd 🤣 høres IKKE bra ut ass Det er mer uskyldig enn det høres ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå