Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund vært på jakt etter GODE hårnåler (også kjent som lus, bobby pins eller fliseklemmer). De man får kjøpt på HM, Cubus o.l. er jo helt håpløse, jeg trenger noen av god kvalitet, for jeg har så himla mye hår. Fikk anbefalt å prøve de på Boots-apotekene, men disse er heller ikke det jeg er ute etter. Har også prøvd diverse frisører, men jeg tror de fleste frisører ikke fører hårspenner, det går mest i shampoo og slikt.

De må være lange, ca 5 cm, kanskje. Også må ikke begge bena være like lange, den ene må være litt lengre enn den andre (alle de på cubus, HM, boots osv. har ben som er like lange). De må også være faste, dvs ikke så lette å bøye ut av form.

Jeg vet at de finnes, men hvor får man kjøpt dem? Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt sånne på cubus to i pk til ca 401kr. Men de er med stener.

Ellers de helt vanlige i brunt eller svart kjøper jeg alltid på Nille, kjempefornøy, og har handlet de der i flere år nå.

Skrevet

Ja, jeg har også sett flere hårnåler av denne typen med dill på, men det er altså ikke det jeg trenger. Jeg skal imidlertid sjekke ut de på Nille. At jeg ikke tenkte på det! Nille har jo alt...

Skrevet

Innom for å legge tråden til lista, siden jeg er ute etter det samme.

Skrevet

Kjøpte noen på Vita som holdt i evigheter. De fra HM er jo elendige, likevel kjøper jeg dem gang på gang.... :sjenert: er så lett å raske med seg når man er innom HM.

Skrevet

Enig i at det er vanskelig å få tak i gode!! Da fra H&M er for slappe i fisken, de fra BikBok mister "kulen" ytterst med en gang sånn at de stikker i hodebunnen... Fant for noe år siden supre i Australia, hadde ca 50 stk med meg hjem, nå er det kun én igjen... :(

Skrevet

Kjøpte noen på Vita som holdt i evigheter. De fra HM er jo elendige, likevel kjøper jeg dem gang på gang.... :sjenert: er så lett å raske med seg når man er innom HM.

Ja, Vita sine er kjempegode! De er dog "vanlig størrelse", men.

Skrevet

Jeg var innom både nille og vita istad og plukket med meg to sett nåler. på vita fant jeg ekstra lange, og de funker ok i håret, men fargen skallet av bare av å åpne pakken (og nå overdriver jeg faktisk ikke). De ser ikke spesielt ut som om de kommer til å holde så lenge heller, de er litt slappe.

De fra nille virker mer solide, men de er for korte. Kanskje de har et bedre utvalg på andre niller, men jeg fant bare én type der jeg var. Fargen skaller også av fort.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen på et lokalt parfymeri, har sett at de har samme merke hos KappAhl (husker ikke hva det heter). De er i hvert fall fastere i metallet og mindre glatte enn H&M sine, og kommer i minst et par forskjellige størrelser.

Skrevet

Melder meg på her..

Leter også etter hårnåler som sitter. Har veldig fint og glatt hår så typ H&M sine bare sklir ut.

Får vel kanskje prøve meg på Nille jeg også :)

Skrevet

Har nå prøvd Nille-nålene i et par dager, og kan melde at de ikke holder spesielt lenge. Jeg tror de rett og slett er for smale, for de har allerede begynt å vri seg. Litt synd egentlig, for de satt ganske godt i håret, måtte ikke rette på dem ørten ganger når jeg først hadde satt dem i.

Neste prøveprosjekt tror jeg bli KappAhl.

Skrevet

Glitter sine er greie

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte de lange fra Kicks her en dag. Har bare brukt dem en gang, men de virker ganske ok så langt :)

Skrevet

Glitter sine er greie

Helt enig! De har i magne forskjellige størrelser og :)

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter også etter hårnåler som ikke mister fasongen etter et par bruk. Ser Vita er et tips, skal prøve der.

Anonymkode: 08abb...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...