Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er 170 cm, veide 60 kilo da jeg begynte å studere i en alder av 20. Nå - 15 år senere - viste vekta 85 kilo (mars 2010). Da innså jeg alvoret, kuttet ut mye drit fra kosten og gikk raskt ned 15 kilo. Det rare er at flesket har smeltet fra toppen og suksessivt nedover: først dukket ansiktet fram, halsen kom tilbake, deretter overkroppen. Så forsvant magen, den er blitt flat og fin. Men fortsatt sitter mye flesk på rompe, lår og legger. Jeg synes dette er litt merkelig. Vil gjerne ned til 60 kilo igjen,men innser at jeg må begynne å trene for å bli kvitt de siste 10 kiloene, er ikke villig til å leve alt for nøkternt i kostholdet (dvs jeg drikker øl/vin, spiser sjokolade, kaker og fete sauser til fest og i helgene og ellers en gang i blant). Hva slags trening er mest effektiv for å bli kvitt fleskemasser på underkroppen?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Ingen trening er mer effektivt enn andre i å kvitte seg med fett på ett bestemt sted. Punktslanking fungerer ikke. Men trene bør du selvsagt gjøre uansett, siden det er en forutsetning for en sunn livsstil. Folk som ikke trener eller på andre måter er aktive, vil før eller siden komme til å svi for dette. En kombinasjon av styrketrening (2 til 3 økter i uka, alltid med en hviledag mellom hver) og kardio (rask gange, jogging, svømming, sykling eller hva som helst annet som får opp pulsen), vil bidra til økt muskelmasse (=strammere kropp, dersom du får vekk fettet som ligger over) samt generelt økt forbrenning. Og selvsagt bedre kondisjon, sterkere hjerte, lavere hvilepuls og en haug andre helsemessige fordeler. Forøvrig: Fett smelter ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Forøvrig: Fett smelter ikke. Det smelter vel når det forbrennes? Forbrenning er jo å brenne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Det smelter vel når det forbrennes? Forbrenning er jo å brenne. Du tuller? I såfall kunne vi ha slanket oss vha å sette en lighter mot huden
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Det smelter vel når det forbrennes? Forbrenning er jo å brenne. Du trenger virkelig å lese litt om hvordan menneskekroppen fungerer...
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Men ærlig talt: forbrenning er jo forbrenning, en enrgikrevende prosess som ender med at stoffet smelter! Dette vet da alle!
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Men ærlig talt: forbrenning er jo forbrenning, en enrgikrevende prosess som ender med at stoffet smelter! Dette vet da alle! Forbrenning i kroppen gjør ikke at noe som helst smelter...
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Istedet for å si hva den ikke gjør, forklar heller hva den gjør.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Istedet for å si hva den ikke gjør, forklar heller hva den gjør. Klikk på linken....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå