Gå til innhold

Morgengave til brudgommen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ga mannen min en klassisk Burberry-frakk i morgengave. Den koster rundt 10.000, men han fylte 30 like etter bryllupet, så det var liksom litt slått sammen- da fikk han bare en liten ting på bursdagen.

Jeg vurderte også en weekendbag i skinn fra T. Michael, som er en designer her i Bergen. Bagen har egen plass til en flaske champagne i lokket, nøyaktig tilpasset håndbagasje-grensen og er dritlekker. T.Michael har også noen kjempefine regnfrakker, kalt Norwegian Rain. De ser egentlig ut som "vanlige" frakker, men er vanntette og kjempefine. Finnes i både enkeltspent og dobbeltspent. Google det hvis du er intr- kanskje ikke så aktuelt med mindre man bor i Bergen? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min skal ikke få noen morgengave.Han har fått meg og jeg har fått han..Burde være bra nok det.

Skrevet

Min mann er friluftsmann deluxe og siden han og faren eier utrolig mye skog, så fikk han medlemsskap i det lokale jaktlaget, jegerprøven og de bøker som trengs til den i morgengave. Han fikk også et album jeg hadde laget fra tiden vi ble kjent med hverandre og frem til bryllupet. :)

Jeg må innrømme at jeg hadde en liten baktanke med gaven: Jeg har også selv et ønske om å begynne å jakte, og siden vi har så mye skog så jeg håper at det i fremtiden blir en familieaktivitet.

Det falt iallefall i smak hos han, så nå gleder jeg meg til å se han med jaktklær og rifle :rødme:

Gjest Badabing
Skrevet

Til deg som tenker å kjøpe en TAG Heuer og skal gifte deg i USA.. Ville bare nevne at du da bør vente med å kjøpe den til du er der. Jeg kjøpte meg en TAG sist jeg var i USA, og da ga jeg ca. 12.500 for den. Har sett den her i Norge, og da koster den 20.000.

Nå er dollaren i tillegg lavere enn den var da jeg kjøpte min, så tror det vil lønne seg :)

Skrevet

Haha om jeg hadde gitt min samboer en slik "secretbox" gave tror jeg han hadde ringt Dikemark for meg HAHAHA ! Altså sikkert en fin gave for de som liker slikt, men for oss hadde det vært heeeelt tåpelig. Hehe nå lo jeg godt da jeg så for meg dette, for det første jeg få tatt bilder av min "røv" haha, og for det andre utrykket på samboer når han fikk dette...

Seriøst, det er sjeldent jeg sitter foran pc og ler høylytt, men akkurat NÅ gjør jeg det !

Og som sagt, dette var ikke fornærmende ment til de som er "into" this, men bare veeeldig gøy for meg :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte en Orient klokke til 4200 kr i morgengave til min kjære.

Han ble veldig glad.:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne tråden er jo noen mnd gammel, men jeg har ikke hatt tid til å svare før nå. Så sikkert at flere av dere som skrev er vel godt gift nå.

Vi gjorde det litt utradisjonelt vi, vi som sammen natt til bryllups dagen, så fikk jeg gaven av han, en nydelig diamantring. Hans gave fikk han da han skulle bort til der vi hadde leid sjaketten hans, i skoen hans lå det en eske og der var det inngraverte manskjettknapper, meg hans for bokstav og min forbokstav på den ene siden og datoen for bryllupet på den andre siden.

Skal si han ble fornøyd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dere som gir secret box bilder: Hva skal mannen gjøre med bildene etterpå? Henge de på veggen? Synes bildene det var linket til er kjempefine, og kunne godt tenke meg å gi noen liknende bilder selv, men blir de ikke bare liggende i en skuff? Kan ikke akkuratt henge de opp i stua, liksom... Eller? Hva tenker dere?

Om man tar noen litt abstrakte-ikke så gjenkjennelig at det er deg så kan de jo f.eks henge på soverommet? Aktfoto er kunst, så da kan man ha det på veggen :0)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Er det ingen som gir en blowjob til mannen sin? Det hadde jeg gjort, værtfall..

Sammen med en fysisk gave, altså. Men jeg tror virkelig det er en god ide å begynne den store dagen med litt puling.

Skrevet

Noen er i overkant sexfiksert.

Skrevet

Er det ingen som gir en blowjob til mannen sin? Det hadde jeg gjort, værtfall..

Sammen med en fysisk gave, altså. Men jeg tror virkelig det er en god ide å begynne den store dagen med litt puling.

Tja, blowjobs for han jo hele tiden. Vil heller gi han noe spesielt..Men jo, han kommer til å få det også..

Skrevet

En samling bilder av deg selv, kanskje litt sexy eller søte, bilder som er kun til han, tror jeg er en fin gave. Det ville iallefall min mann bli glad for. Man kan jo gi noe ved siden av også, men jeg syns det er koslig å gi noe man har jobbet for og planlagt.

Skrevet

jeg har lyst å gi min kjære en klokke til morgengave.. men har ikke funnet den perfekte enda:) så har jeg tenkt på å gravere den på baksiden <3

ellers har det kommet mange gode forslag her.. dørskilt med begge navnene høres veldig fint ut:) romantisk <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...