Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #21 Skrevet 11. juni 2010 Hva er "Secret Box" bilder? http://www.moment.no/#a=0&at=0&mi=2&pt=1&pi=10000&s=0&p=13 Hvis linken ikke virker. moment.no > galleri portrett > secret box
Anemone_ Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #22 Skrevet 20. juni 2010 Dytter opp denne litt igjen jeg, trenger fortsatt flere gode forslag =)
hvitstil Skrevet 21. juni 2010 #23 Skrevet 21. juni 2010 har spurt smaboeren og han har nevt alt fra : sykkel, pc, klær, mansjettknapper, slipsnål, kamera, videokamera. Men søtest er han når han sier, har jo fått deg :rørt:
ninaballerina Skrevet 21. juni 2010 #24 Skrevet 21. juni 2010 Men søtest er han når han sier, har jo fått deg :rørt: :rødme:
Bolus Skrevet 30. juni 2010 #25 Skrevet 30. juni 2010 Virkelig et godt spørsmål. Jeg har brukt masse tid på å lete og få inspirasjon, og plutselig sitter jeg faktisk med en idé om en morgengave jeg syns er veldig fin. Det blir på en måte todelt, en del til han, og en til oss som par (men fra meg til oss på en måte). Jeg tror jeg skal kjøpe en Omega-klokke til han. Han har en klokke med skinnreim, en i sort plast og derfor tenkte jeg å gi ham den klassiske i stål i morgengave:) I tillegg vil jeg kjøpe et dørskilt hvor det står navnene våre på siden jeg skal ta hans etternavn. Syns det blir symbolsk og fint. Så skal jeg lage et fotoalbum med bilder fra vi ble sammen og frem til vi er gift. Deler det inn i ulike "kapitler" i livet med den dagen vi møttes, før vi bodde sammen, fra vi flyttet sammen og forlovelsestiden. Tror det blir et fint og skinninnbundet album, med masse fine minner! :rødme: Og så... helt til slutt har jeg tenkt til å kjøpe 5 såkalte årgangschampagne som jeg merker med 1, 5, 10, 15 og 20 år på, så har vi noe å sprette på de store dagene våre. Og vi som er glad i vin, og spesielt kjæresten min som er litt vinkjenner, tror jeg kommer til å sette pris på å kunne følge en champagne mens den "eldes" Nå gleder jeg meg til å høre hva dere andre skal gi deres menn Dette var genialt!! Tusen hjertlig!!
Darkannie Skrevet 30. juni 2010 #26 Skrevet 30. juni 2010 Jeg ga min mann mansjettknapper, små sølv-edderkopper! Jeg fikk digitalkamera hos han. Vet at Secret Box bildene er veldig populære nå, 2 av mine venninner som har giftet seg i år har gitt mannen sin det.
Solstrålejenta Skrevet 30. juni 2010 #27 Skrevet 30. juni 2010 Jeg gav min mann en Armani-klokke i sort stål som han hadde ønsket seg. Den kostet vel rundt 5000 kr. I tillegg fikk han 2 slike secret box bilder. Det var egentlig ikke en del av planen, men ble sendt til fotograf på utdrikningslaget mitt, så da ble det bilder som ekstragave Jeg fikk forøvrig diamantøredobber av han :rødme:
Bolus Skrevet 1. juli 2010 #28 Skrevet 1. juli 2010 Dette var genialt!! Tusen hjertlig!! Hvor mye har du/dere forresten tenkt å bruke per champagneflaske??? Hilsen lille meg
Drama_Queen Skrevet 1. juli 2010 #29 Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal gi ham lagringsvin. Han drømmer om vinkjeller og da må man jo ha vin som er beregnet for lagring. 4 av flaskene skal øremerkes 1, 5 10 og 20 års bryllupsdag 1 og 5 år blir jo ikke lagringsvin da, men ekslusive skal de iallefall være. Så blir det vel en del flasker ekstra som fyll i vinrommet hans og muligens 1 vinkurs som vi skal ta sammen. Spørs hvor mye vinen kommer på da, men jeg tenker at gaven ikke skal koste noe mer enn 5 - 6000.
LimaLama Skrevet 1. juli 2010 #30 Skrevet 1. juli 2010 Min er en "bil-fyr"...hehe.... Derfor må det bli dette: http://www.rudskogen.no/asp/sider.asp?menyKategoriID=39&sideID=152
junipia Skrevet 16. juli 2010 #31 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har tenkt på noe til rundt 10 000,- men er enda ikke helt sikker på hva det blir...han ønsker seg veldig tatovering og jeg tenker at dette er iallefall en gave han har med seg for resten av livet... ellers er også min veldig intr i bil og kampsport så tips mottas gjerne med takk ikke så lenge til nå så må vel begynne få dette på plass...sukk..
trueblue Skrevet 16. juli 2010 #32 Skrevet 16. juli 2010 Til min eksmann ga jeg mansjettknapper i stål,der jeg fikk gravert inn våre to forbokstaver som et monogram.Det kostet ikke allverden og ble satt stor pris på.
annel Skrevet 3. august 2010 #33 Skrevet 3. august 2010 Bolus: Jeg sendte mail til vinmonopolet og de anbefalte meg en som kostet mellom 400-500 kr. Husker ikke navnet, og har ikke mailen her på denne pc'en, men hvis du sender mail til vinmonopolet hjelper de deg garantert å finne en.
ffjellrev Skrevet 3. august 2010 #35 Skrevet 3. august 2010 Dere som gir secret box bilder: Hva skal mannen gjøre med bildene etterpå? Henge de på veggen? Synes bildene det var linket til er kjempefine, og kunne godt tenke meg å gi noen liknende bilder selv, men blir de ikke bare liggende i en skuff? Kan ikke akkuratt henge de opp i stua, liksom... Eller? Hva tenker dere?
Mann 42 Skrevet 24. november 2010 #37 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg har lyst til å gi han binær klokke fra 01theone som han har ønsket seg, men jeg finner ingen forhandlere, og vet heller ikke hvilken av dem jeg skal kjøpe hvis jeg finner en. Er det dumt å gi et slags "gavekort" der man lover at vi skal kjøpe den sammen? Det finnes forhandlere i Nederland (der han kommer fra), men jeg skal ikke dit før bryllupet.. Du kunne jo forsøke www.mywatchandi.com. Tydeligvis et sted for folk med klokkefetish. Deriblant de med fetish for diodeklokker og binære klokker. Mye snasent både med og uten visere. Bare for ordens skyld, det er et engelsk nettsted. Endret 24. november 2010 av Mann 42
angara Skrevet 24. november 2010 #38 Skrevet 24. november 2010 Jeg ga min en kasse pol-øl. Mange forskjellige typer, bl.a. Nøgne Ø og noe belgisk. Det var en stor suksess, han snakker ennå om den gaven.
siljesa88 Skrevet 24. november 2010 #39 Skrevet 24. november 2010 Jeg har tenkt å gi min kommende mann en helikopter tur. Han har nevnt at det er noe han kunne tenkt seg å prøve, så da tenkte jeg at et gavekort på en tur for meg og han var en god ide som morgengave!
Anglofil Skrevet 25. november 2010 #40 Skrevet 25. november 2010 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt til å gi noen morgengave i det hele tatt, jeg føler liksom at bryllupet er en stor nok gave i seg selv. Kanskje det blir en liten ting, men slik som det ser ut når er det ikke morgengave jeg prioriterer. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå