Gå til innhold

Flere som drømmer mye om bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter oss ikke før i august, men nesten hver natt drømmer jeg om bryllupet.

Ofte er det det samme hver natt; vielsen begynner om 30 minutter og jeg har verken dusjet eller dratt til frisøren :humre:

I natt var det enda verre; gjestene hadde kommet og vi var langt ifra ferdig å ordne lokalet. Ikke hadde vi kjøpt inn drikkevarer og vi hadde ikke vært i møte med kokken så vi visste ikke om han kom en gang he he...

Jeg stresser jo ikke med dette her i det hele tatt så jeg skjønner ikke hvor det kommer fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også drømt om bryllupet - ikke hver natt, men hvis vi har planlagt noe den dagen, eller jeg har vært bekymret for noe, kan det godt hende det dukker opp i drømmene, og da gjerne slik du beskriver - at det plutselig er bryllupsdagen og et eller annet ikke er i orden.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du skriver ja :ler: Gifter oss heller ikke før i august, men skjønner at hjernen min jobber mer enn jeg tror.... føler ikke at jeg stresser så mye ellers, men drømmer også at plutselig er dagen her og ingenting er ferdig... Er nok helt normalt dette :ler:

Skrevet

Jeg hadde en del slike drømme 5-6 mnd før bryllupet. Nå som det bare er en mnd igjen drømmer jeg ingenting om det.

Skrevet

Nå er det bare 6 dager igjen og jeg drømmer stadig mindre om bryllupet. Tror det kan ha noe å gjøre med at det aller meste er på plass. Hadde drømmer liknende TS sine før jeg fikk ordnet feks frisør. Da hadde jeg mareritt hver natt om at det var dagen før vielsen og jeg hadde ingen til å stelle håret mitt, og alt ble bare kaos. Det ble slutt på de drømmene med en gang jeg fikk ordnet ting som stresset meg :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har drømt en masse om bryllupet. Som regel drømmer jeg om noe av det jeg ikke har ordnet enda. Rett før jeg sendte inn papirene drømte jeg at vi hadde vært gjennom vielsen, og så fikk vi beskjed om at vi ikke ble gift, fordi vi ikke hadde fått godkjent papirene enda... Drømte også nettopp om at gjestene satt oppå meg under middagen, fordi jeg ikke hadde huska å gjøre ferdig bordplasseringen :roll:

Helt normalt har jeg skjønt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...