AtomicGrL6 Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei! Er litt lettere forvirra, for øyeblikket.... Har en veldig god venn. Av og til, ligger jeg bare å drømmer om han. Vi er eksperter i å flørte med hverandre... Sender hverandre søte meldinger, "hotte" blikk... av og til så "hotte" at vi begge rødmer... Dulter borti hverandre..stryker hverandre "tilfeldigvis" på hendene... Gjør alt, vi kan for å finne på noe sammen, bare vi to.... Vi stortrives i hverandres selskap. Noen har sagt det allerede: "er dere forelsket, eller?" Holder vi på å bli forelsket? eller, begynner vi å "gå" forlangt i vår flørt? Visst noen skjønner... Noen som vil hjelpe? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 Har vært der selv, jeg. Synes du bør tenke nøye gjennom hva du vil. Forelsket? ja, sannsynligvis. Men hvis du ikke er ute etter noe mer enn et flørtevennskap bør du passe på så det ikke går for langt. Da er det ikke sikkert tingene blir de samme lenger. Husk at et vennskap ofte varer lengre enn et forhold. Og at man ikke alltid er like gode venner etter at forholdet tar slutt. Lykke til uansett!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei! Tror nok man kan kalle dere litt "småforelska" ja... Hvem oppfører seg slik visst man ikke er det? tenker jeg.. Men det går an å bli betatt, av venner da...trenger ikke "gå videre"...viss man ikke vil! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #4 Del Skrevet 1. mai 2002 hmmmm kommer jo litt an på hvor gamle dere er da! dere er sikkert ganske unge? enten tror jeg han er forelska i deg, men tør ikke si det i fare for å bli dumpa... Men spør ham: liker du meg? hvor mye? Da finner du fort ut om han vil ha deg, om du vil ha ham da! og vil du det, er det bare å nyte tiden fremover! anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå