hvitstil Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Uff jeg leser om alle dere som allerede har giftet dere og hatt en fantastisk dag, men så blir jeg redd dagen kommer til å bli altfor kort. Vi skal ha vielse 14.30, mat 18.00, kake 20.30 og bandet starter 21.00-01.00 Høres det ut som et altfor tett program?
monamonalisa Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Syns kanskje det virker som om dere får litt dårlig tid til middagen. Av alle bryllup jeg har vært i har den raskeste middagen vart 3 timer. Da er det jo også greit å la det gå litt tid før kakene skal inntas. Hva med å ha kakene i et av pausene til bandet? Jeg har på følelsen av at dagen kommer til i virke kort uansett, og det er nesten så jeg angrer at vi ikke skal ha vielsen klokka 10 bare for å få en ekstra lang dag
lilleGrethe Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tror ikke det blir en kort dag - for oss er det 12 timer fra vielsen begynner til festen er ferdig, og det er en lang dag, synes jeg. I tillegg skal jeg opp i 8-tida for å blir ordnet med hår og sminke osv, så det blir ihvertfall en lang dag for meg! Jeg syntes også det virket kort tid med 2.5 time til middagen - men dere har kanskje buffet og at kakene er desserten? Isåfall går det fint.
Sunshine Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Ja jeg tenker som de andre at middagen er kort. Vi skal ha buffet, men setter av 3 timer til den. Om det viser seg at vi får god tid er det ikke noe problem å fremskynde. Alle tidspunktene våre unntatt vielsen er ca. Man må alltid påberegne litt venting eller forsinkelser
ablaze Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Lokalet hvor vi skal ha bryllupsfesten anbefaler å starte middagen senest 17.00, da denne pleier drøye lenge. Middag 18.00 kan gjøre at kaketid blir veldig sent (nå varierer jo lengden på middag veldig da..)
bipbopalula Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg gifter meg i morgen. Vielse kl 16, middag starter 19.30, litt sent, men slik er det nå blitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå