Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere ( gutta ) om sprukne lepper? Jeg har veldig sprukne, tørre og til slutt veldig røde lepper - huden skaller av.

Når dere ser dette, er det som å trykke på en av-knapp når det gjelder attraktivitet?

Gutter ser jo ofte på leppene dine om de er intr.

Andre som sliter med det samme, ? Har noen tips? JA, jeg har prøvd å peele dem, spører på dritt hele tiden, men det går bare av igjen...help!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjetter at du allerede har gjort dette, men gå på apoteket å spør om hjelp? :)

Noen ganger, spesielt nå om sommeren når det er kjempevarmt, blir leppene mine veldig tørre. Jeg smører med bivoks fra Mary Kay. KJEMPEGOD!

Skrevet

Vet ikke om du har prøvd dette, men det gir ihvertfall meg silkemyke lepper: Smør på vaselin på leppene om kvelden før du legger deg (gul rund boks som fås kjøpt på matbutikken), og om morgenen skrubber du leppene med en tannbørste. Så skylder du dem og tar på en god leppepomade :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Locobase Repair er noe jeg selv bruker hver natt , for både å hindre og lindre tørre eller sprukne lepper,- til og med rødaktige lepper. Den er til å anbefale - på det sterkeste! ;)

Skrevet

Eneste som fungerer for meg; Weleda Everon Lipbalm. Og jeg har prøvd alskens lipbalms fra "fantastiske" merker uten at det virker :P

Skrevet

Skal komme med enda en anbefaling!

Mentholatum som kjøpes på apotek. Jeg har prøvd alskens forskjellige leppepomader, og denne fungerer best hver gang. :) Ikke spesielt dyr heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For all del ikke bruk vaselin, det er det verste du kan gjøre! Den, og de fleste andre leppomader, er bare stinn av kunstige fettstoffer som ødelegger balansen i leppene dine! De tørker ut mye mer enn de gir fukt! Bruk naturlige produkter laget av planteolje! F.eks. den Jade anbefaler, eller gjerne EOS som du kjøper på vita, cubus etc. Begge deler er planteoljer som faktisk gjør en forskjell!

Gjest Micka
Skrevet

Tror ikke det er mange mannfolk på akkurat dette temaet, men kan aldri forestille meg at de liker sprukne lepper spesielt godt.

En ting å huske på er at dersom du slikker deg på leppene, blir de tørrere. Dette fordi spyttet er salt. Det kan være dette du gjør, bevisst eller ubevisst.

Skrevet

Eos funker best av alle synes jeg! Husk den med solfaktor nå på sommeren så ikke leppene blir brent på toppen av det hele! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For all del ikke bruk vaselin, det er det verste du kan gjøre! Den, og de fleste andre leppomader, er bare stinn av kunstige fettstoffer som ødelegger balansen i leppene dine! De tørker ut mye mer enn de gir fukt! Bruk naturlige produkter laget av planteolje! F.eks. den Jade anbefaler, eller gjerne EOS som du kjøper på vita, cubus etc. Begge deler er planteoljer som faktisk gjør en forskjell!

For all del ikke vaselin? Er du grønn eller? Vaselin er mineral olje, det eneste den gjør er å fange inne fukten i leppene. Men Lypsyl og lignende er fy ja, de gjør en bare avhengig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...