Gjest anonym Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Vet ikke om noen er våken no, men jeg prøver likevel. Trenger så sårt litt trøst og gode ord, råd og tips. Hva gjør man når man finner ut at kjæresten gjennon 2,5 år har løyet? Søker etter jenter på dating/sex-sider og skriver med egne ord at han vil treffe noen for sex? At han er singel? Jeg flytter ut i morgen, men akkurat no kommer jeg meg ingen veier! Hva gjør jeg? Har ikke konfrontert han ennå, men vi snakker ikke sammen akkurat no. Jeg tør ikke snakke med han, for han blir så fort sint, og da er jeg redd han. Og dessuten kommer jeg bare til å bryte sammen og gråte, DET vil jeg iallefall ikke gjøre foran han. Jeg har hatt mistanke om diverse, men no fikk jeg alt og mere til bekreftet! Hva hvis han har hatt sex med noen av disse jentene? Det får eg nok aldri vite! Var hele forholdet vårt en løgn? Elsket han meg aldri? Sånne tanker kverner oppi hodet mitt. Vi har hatt det så bra de siste månedene, sexen har vært super og alt har bare vært bra. Og så dette! Hva skal jeg gjøre videre? Være singel? Flytte hjem igjen til mor & far? Og hvordan i all verden skal eg overleve natten, sånn at eg kan få tatt bussen hjem til foreldrene mine i morgen tidlig?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Nesten nøyaktig det samme har skjedd meg. Jeg fant ut at min kjæreste gjennom over 1 år hadde kontakt med jenter på nett og jeg fant bevis på at han hadde hatt sex med minst 1 (så mailer han hadde skrevet). Vet hvordan du har det akkurat nå, og prøver å finne ord som kan trøste. Siden det er så sent, prøv å få sove. Vet det er lettere sagt enn gjort, men alt virker dystrere på denne tiden av døgnet. Vil også anbefale deg å fortelle ham hva du vet. Eksen min ble også lett sint og jeg kunne være redd ham, men jeg fikk ihvertfall svar på litt flere av mine spørsmål da jeg konfronterte ham. Husker at det verste var faktisk ikke sexen men at han hadde løyet til meg. Mistet all respekt for ham. Største sviket..sukk..håper du får sove litt. Ta vare på deg selv. Han fortjener ikke deg. Klem
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Føler med deg nå! Han elsket deg nok, men han måtte ha spenning i tillegg. En sånn mann er ikke bra for deg, og det er flott at du tar konsekvensen av det og går fra han. For et sånt forhold vil aldri bli helt bra igjen. Når du i tillegg sier du er redd han når du er sint, så er det enda et tegn på at du bør finne en annen å dele livet med. En som ikke har behov for andre i tillegg til deg! Og dem finnes det mange av Klem til deg, og vær sterk!
Gjest incognito Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Først vil jeg gi deg en klem Jeg har også vært i nesten samme situasjon. Han var utro, men det fikk jeg ikke bekreftet før etter at jeg hadde flyttet fra ham. Han var manipulerende og kunne bli sint og jeg var ofte redd ham. Jeg bestemte meg for å flytte ut en helg han ikke var hjemme fordi jeg ikke hadde gode nok bevis på hans utroskap, og jeg visste at om jeg konfronterte ham med det ville han bli veldig sint og enten beskylde meg for å snoke eller for å høre på usanne rykter, og han ville ikke latt meg flytte ut uten videre. Jeg flyttet hjem til en venninne i første omgang, og fant deretter et sted for meg selv. Det er det beste jeg har gjort i hele mitt liv. Da han forsto at jeg faktisk mente alvor med å flytte fra ham, ble han mer ydmyk, og det ble lettere å snakke med ham om hvorfor, samt ordne det slik at jeg fikk hentet resten av tingene mine når den nye leiligheten var klar. Det var under en slik samtale han rett ut innrømte at han hadde vært utro - vet ikke hvorfor han sa det da, tenkte kanskje jeg ville tilgi ham. Men å flytte ut og deretter kutte all kontakt er det beste jeg har gjort i hele mitt liv. Det var forferdelig det første halve året, følte meg lurt og sviktet, og at jeg hadde kastet bort det som kunne ha vært noen av de fineste årene i livet mitt på ham. Men etterhvert som jeg fikk det på avstand, har jeg jeg hatt det veldig bra. Jeg ser det slik at jeg er glad jeg flyttet ut når jeg gjorde og ikke endte opp med å gifte meg med ham eller få barn med ham. Da hadde det vært mye vanskeligere å legge ham bak meg. Og for å gi deg litt håp: nå har jeg giftet meg med verdens beste mann - og jeg tenker ikke en gang tanken på at han skulle være utro mot meg eller lyve til meg - jeg helt trygg på at jeg kan stole på ham og det er en utrolig deilig følelse... Det er ikke noe nederlag å flytte hjem til foreldrene dine. Det kommer til å ordne seg med et sted å bo, det er bare å begynne å kikke med en gang du har flyttet ut. Ikke grav deg ned i spørsmål om hvorfor og tanker om han faktisk har hatt sex med noen eller hvor mange og hvor lenge det har pågått, det kommer det ikke noe nyttig ut av. Vis at du er sterk, det er den største hevnen du kan ta - vis ham at det å flytte fra ham er det beste du har gjort og du har ikke tenkt å la deg overtale til å flytte tilbake. Hvis du er redd ham når han er sint, ville jeg ha dratt uten å konfrontere ham ansikt til ansikt. Du må ikke havne i en situasjon hvor han klarer å manipulere deg eller true deg til å bli. Ring ham heller og forklar at du har flyttet ut, og deretter avtal å møte ham på et nøytralt sted hvor du konfronterer ham med det du har funnet ut. Få hjelp av venner eller familie til å hente tingene dine dersom han setter seg på bakbena. Og sist men ikke minst: Du fortjener så mye bedre enn en som er utro og lyver til deg. Du kommer ikke til å bli singel til evig tid, noe det er lett å tenke når man går ut av et langt forhold. Du kommer til å treffe en som elsker deg over alt på jord, som er trofast og respekterer deg og som du kan være helt trygg på aldri ville løyet eller gått bak ryggen din. Du må bare tro på det selv. Lykke til håper alt ordner seg for deg!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Du burde skamme deg! Du har snoket i hans private korrespodanse via internett! Hvordan ville du likt det om det var han som leste din e-post? Dine SMS-meldinger? Det du har gjort er et grovt overtramp nesten på lik linje med det han har gjort! Så sier Kvinneguidens lov!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Du burde skamme deg! Du har snoket i hans private korrespodanse via internett! Hvordan ville du likt det om det var han som leste din e-post? Dine SMS-meldinger? Det du har gjort er et grovt overtramp nesten på lik linje med det han har gjort! Så sier Kvinneguidens lov!
Gjest Prøvekandidat Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Vet ikke om noen er våken no, men jeg prøver likevel. Trenger så sårt litt trøst og gode ord, råd og tips. Hva gjør man når man finner ut at kjæresten gjennon 2,5 år har løyet? Søker etter jenter på dating/sex-sider og skriver med egne ord at han vil treffe noen for sex? At han er singel? Jeg flytter ut i morgen, men akkurat no kommer jeg meg ingen veier! Hva gjør jeg? Har ikke konfrontert han ennå, men vi snakker ikke sammen akkurat no. Jeg tør ikke snakke med han, for han blir så fort sint, og da er jeg redd han. Og dessuten kommer jeg bare til å bryte sammen og gråte, DET vil jeg iallefall ikke gjøre foran han. Jeg har hatt mistanke om diverse, men no fikk jeg alt og mere til bekreftet! Hva hvis han har hatt sex med noen av disse jentene? Det får eg nok aldri vite! Var hele forholdet vårt en løgn? Elsket han meg aldri? Sånne tanker kverner oppi hodet mitt. Vi har hatt det så bra de siste månedene, sexen har vært super og alt har bare vært bra. Og så dette! Hva skal jeg gjøre videre? Være singel? Flytte hjem igjen til mor & far? Og hvordan i all verden skal eg overleve natten, sånn at eg kan få tatt bussen hjem til foreldrene mine i morgen tidlig? Du har det kjempevondt, og det vil du nok ha en stund men du vil overleve. Og det vil gå seg til med tiden. Du sier at du ikke tør snakke med han for da blir han kjempesint og når han er det så er du redd han - ønsker du å leve med en person du er redd for? Selv om du ikke ser det nå så kan det hende at det er best for dere begge å avslutte forholdet. Han er sikkert glad i deg men ikke nok til å la være å oppsøke spenning på annet hold, ung og umoden kanskje? Flytt hjem til mor og far hvis du føler at det vil hjelpe deg mens du leter etter noe for deg selv. Lykke til!
Shinana Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Du burde skamme deg! Du har snoket i hans private korrespodanse via internett! Hvordan ville du likt det om det var han som leste din e-post? Dine SMS-meldinger? Det du har gjort er et grovt overtramp nesten på lik linje med det han har gjort! Så sier Kvinneguidens lov! Roe seg ned nå, Gjest! Hun hadde jo sterke mistanker allerede. Jeg ville fulgt rådene over her, og kommet meg sporenstreks ut av forholdet. Flytt ut uten å si noe. Legg igjen en melding om at du kontakter han senere for å hente tinga dine, og få gjerne hjelp til dette av venner og familie. Veldig vondt det du opplever nå. Sender deg en stor og god klem. Håper du kommer deg fort videre i livet med en som setter pris på deg, og ikke minst er ærlig med deg.
Gjest Tidssone Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Hva hvis han har hatt sex med noen av disse jentene? Det får eg nok aldri vite! Var hele forholdet vårt en løgn? Elsket han meg aldri? Sånne tanker kverner oppi hodet mitt. Vi har hatt det så bra de siste månedene, sexen har vært super og alt har bare vært bra. Og så dette! Hva skal jeg gjøre videre? Være singel? Flytte hjem igjen til mor & far? Og hvordan i all verden skal eg overleve natten, sånn at eg kan få tatt bussen hjem til foreldrene mine i morgen tidlig? Dersom han ikke elsket deg, er det bare noe du må leve med. Det dukker nok opp en som elsker deg for den du er! Han er ikke verdig deg.
Gjest TS Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Ts her. Haha, jeg vet godt hva Kvinneguiden mener om sånne ting. =P Men eg snokte faktisk ikke. Eg skulle på min mail, og da kom eg automatisk inn på hans. Og vips - der lå alt foran trynet på meg! Du burde skamme deg! Du har snoket i hans private korrespodanse via internett! Hvordan ville du likt det om det var han som leste din e-post? Dine SMS-meldinger? Det du har gjort er et grovt overtramp nesten på lik linje med det han har gjort! Så sier Kvinneguidens lov!
Snipa Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Det er én ting jeg lurer på: Hvorfor er dere sammen med menn som blir sinte og som dere er redd? Det er ikke slik et forhold skal være.
Gjest MikeWaters Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Gå vekk og se deg aldri tilbake. Og tenk deg om 2 ganger før du involverer deg med en mann som er så sint at du blir redd!
Gjest TS Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Det er én ting jeg lurer på: Hvorfor er dere sammen med menn som blir sinte og som dere er redd? Det er ikke slik et forhold skal være. I løpet av disse årene har vi kun kranglet 1-2 ganger, så det er svært sjeldent jeg ser han så sint. Men jeg vet han blir det hvis jeg tar det opp med han. Prøver å gjøre sånn at JEG får dårlig samvittighet siden jeg mistenker han for ting, men no har jeg jo faktisk bevis da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå