Natta_viking Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 For en ganske god stund siden møtte jeg en fyr på nett og la ham til på msn fordi jeg kjedet meg. etter hvert begynte vi å snakke mer og mer sammen hver eneste dag og jeg endte opp med å hjøre alt jeg kunne for å finne tid til å snakke med ham. Jeg har aldri vært borti noen som har hatt så stor respekt for meg før. aldri har jeg møtt noen som faktisk har klart å få meg til å være glad så mye heller. Tidligere har jeg sliti med deppresjoner og vært suicidal og hatt ekstreme vansker med å stole på folk. og så plutselig dukker denne fyren opp og endrer alt, jeg følte umiddelbart at jeg kunne stole på ham og etter som tiden gikk fløy rett og slett deppresjonene mine ut vinduet. nå er det ca 7 måneder siden vi ble offisielt "sammen".. jeg har sammen i " tegn fordi sannheten er at jeg ikke har møtt ham ansikt til ansikt enda. han bor i usa og det gjør det vansklig å få møtt ham. pengene er det minste problemet.. jeg vet at familien min hadde prøvd å stoppe meg fra å dra og møte ham hvis de visste om ham. og det er ikke lite mistenkelig å bare dra en tur alene til usa :-( hadde jeg bare hatt noen til å reise med meg hadde det ikke vært så mistenksomt. men ingen er villig til å dra med meg og jeg bruker både dag og natt til å prøve å finne en måte å komme meg bort dit. men nå trenger jeg rett og slett hjelp. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. min største frykt er å aldri få møte ham. så om noen av dere kan hjelpe meg på noen som helst måte. hjelpe meg å tenke, hjelpe meg med å gi noen oppmuntrene ord.. så setter jeg utrolig stor pris på det. Mvh Natasja
Gjest Illiya Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hvor gammel er du? Er du over 18 er det vel ingen som kan hindre deg i å reise? Og hvorfor kan ikke han komme hit, hvis det er enklere? Det er jo noen ganger sånn at en kan bli forelsket i et "bilde" av det en tror den andre er. Men før du har møtt han, vet du rett og slett ikke hvordan han er, og hvilken kjemi dere har i det virkelige livet. Han kan være så fantastisk han bare vil på nettet, men det betyr ikke at du vil like han eller føle det samme for han når dere møtes. Jeg skjønner at dette med han er spennende, og at han er spesiell for deg, men vær så våken at du ikke binder deg totalt til en mann du ikke engang har møtt. Endret 10. juni 2010 av Illiya
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Natasja? Illya? Vy eta pa-rosski? Uhm... husk på at det finnes mange psykopatiske voldtektsmenn som lurer kvinner på nett med å være sjarmerende osv. Jeg ville aldri møtt en person jeg pratet med over nett!!
<CupCake> Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har ingen råd egentlig på hvordan å komme seg dit. MEN, selv om du er over 18 så vær så snill å ikke reis alene - dra sammen med noen og selv om du har snakket masse med han så møt han et sted offentlig og gjerne med en venn. Nette kan være veldig skummel selv om du føler du kjenner han. Litt sånn 'duste' råd fra meg, men - its my two cent anyway
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå