Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg spilte Evony tidligere, men siden man ganske fort kommer til ett punkt hvor man må bruke penger på spillet var det bortkastet tid i mine øyne.
Zealuu Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er rimelig sikker på at både Civilization og The Settlers er mer spennende, og koster deg mindre i lengden (og krever mindre tidsbruk før du oppnår noe). Også har det ikke de utrolig flaue reklamene med lettkledde kvinnfolk og en knøttliten Evony-logo. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg spilte Evony tidligere, men siden man ganske fort kommer til ett punkt hvor man må bruke penger på spillet var det bortkastet tid i mine øyne. man kan da fint spille evony uten å bruke penger på det
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 man kan da fint spille evony uten å bruke penger på det Du kan det, men det mister mye av morroa, siden man da bare blir ganka av de som bruker penger på spillet, og blir mye sterkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå