Gjest Ellisiv Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 I går kveld klarte jeg ikke å la være å grine under "24" på TV2. Syns det var utrolig sterkt! Noen andre som så på? Hva synes dere?
punkyB Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Hadde litt tårer i øynene da de tok farvel med hverandre - Jack og datteren. Visste jo innerst inne at det kunne jo ikke ta slutt der - for da hadde det jo ikke vært vits i de siste episodene siden Jack er hovedpersonen men ........ Er ganske hekta på denne serien og synes den er GOD ! Lurer litt på om han klarte å treffe riktig - han så jo ikke helt god ut der på slutten. Dessuten må det jo bli litt mer drama .
Gjest Alive Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Jeg gråt Mannen lurte på hva som hadde gått av meg... Fin avveksling egentlig, som regel sitter jeg og holder pusten i spenning...
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Begynte ikke å gråte, alt jeg tenkte var: der er jo en tre'er. Og så forutsigbart at hun ble nødt til å løpe ut i skauen og gråte litt, han overlever og hun vet det ikke. Typisk :x
Titti Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Gråt nok litt ja.... Synes serien er helt RÅ!!!! Så ikke forrige gang, men er helt hekta nå! Super! >Phu
monja Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 Begynte ikke å gråte, alt jeg tenkte var: der er jo en tre'er. Og så forutsigbart at hun ble nødt til å løpe ut i skauen og gråte litt, han overlever og hun vet det ikke. Typisk :x Helt enig. Avsnittet var bra det, men litt for gjennomsiktig kanskje? Uansett er det en bra serie, men jeg er ikke hekta
Gjest Cruella Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Nå lages en serie 3 av "24", den har premiere i USA i oktober.
ivanka Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 øøøh. var 99.5% sikker på at den plutoniumbefengte ex-ctu sjefen hadde gjemt seg baki flyet med en fallskjerm til jack. og sannelig hadde jeg ikke rett. så jeg gråt ikke så mye, bare ventet på at den radioaktive mannen skulle sprette frem. med fallskjerm.
Lilly Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 Jeg var også sikker på at CTU sjefen var i flyet, og jeg renger ikke med at det er så mange andre som ble oversket av det heller. Men jeg satt like fullt med tårer i øynene. Slike scener blir uansett rørende, synes nå jeg da.
Gjest Nefertiti Skrevet 23. september 2003 #10 Skrevet 23. september 2003 Jeg satt med tårer i øynene når de sa farvel ja! Synes det er en veldig bra serie, men synes kanskje den første sesongen var litt bedre. Men må liksom se det hver gang. Tror jeg er blitt avhengig!
MarianneE Skrevet 24. september 2003 #11 Skrevet 24. september 2003 ' date=' bare ventet på at den radioaktive mannen skulle sprette frem. med fallskjerm.[/quote'] Lysende i mørket? Seriøst her: Jeg snufsa litt, ja. Men, det ville vært for fantastisk om Jack døde. Og her i huset sitter vi slik: :o når serien går på TV...
Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #12 Skrevet 24. september 2003 For meg nytter det ikke å tenke "Det er bare film" eller "Han kan ikke dø, for det kommer jo flere episoder"... Jeg blir påvirket likevel. Jeg var jo også 99,9% sikker på at G. Mason hadde gjemt seg i flyet, men likevel var det utrolig rørende og fælt når Jack måtte fortelle datteren- via TELEFON- at han skulle styrte flyet med atombomben i ørkenen og at hun aldri ville se ham igjen. Her i huset sitter vi også sånn :o når den serien er på. Den er det mest geniale jeg har sett på tv tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå