Gå til innhold

Reise med ny kjæreste og barnet hennes...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har omsider havnet i situasjonen hvor jeg har funnet meg en dame. Noen som har tips til en helgetur, tenkte litt på ett eller annet sted hvor det er noe for voksne og selvfølgelig hvor barn(7år) kan stor trives.

Bor i Stavanger, så nærområdet utgår jo da.... Men ett eller annet sted i Norge, samme hvor, eller skandinavia er jo også et alternativ. Liker det meste av underholdning alle sammen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det jo et hav å ta av... ;-)

men jeg foreslår en hotellweekend et sted hvor det er mulighet for både barn og voksne og kose seg. Vi har feks likt oss godt på Gol (Pers hotel), som har et deilig badeland i tilknytning. Men det kommer jo an på om dere liker den type ferie da, og så blir det jo gjerne slik at man deler ett rom. ;-)

Skrevet

ville bare takke deg for at du spør dette forumet. Og for at du vil ta med ditt gull og hennes gull. Du rykker nok opp noen hakk i boka hennes. Håper dere får en kul tur samme hvor dere havner. Hva med et sted med hotell og badeland i nærheten?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset, vi reiser 1juli til København og Tivoliet som ble tipset om her. Har akkurat bestilt vår første langweekend. Gleder meg allerede, og gjett hvem som ble kanonklar.... :)

Skrevet

København er supert for både store og små! Og tivoliet er noe man absolutt må se før man dør. Det beste med tivoliet er at det ikke bare er karuseller og sukkerspinn-sjapper, men maaasse restauranter og konserter på kvelden :D Morro for alle. Godt valg!

Skrevet

Bare hyggelig :) Har lyst til å dra dit selv og men det får ligge på is for i år

Skrevet

De har oxo fine shows litt utpå kvelden, rett ved inn/utgang for hele familien. Var der på romantisk kjærlighetstur, og det var like koselig.

God tur! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...