Sol79 Skrevet 9. juni 2010 #1 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei, jeg er på jakt etter et par sølvfargede ballerinasko for min mor. Har trålet store deler av Oslo uten hell, men finner mange veldig finner på nettet, men har dessverre ikke tid til å vente på posten. Noen som vet om en butikk med godt utvalg av Gabor-sko i Oslo/Lillestrøm/Ski og omegn? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 10. juni 2010 #2 Del Skrevet 10. juni 2010 Agnar Hagen i bogstadveien? Sannergata Skotøymagasin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 10. juni 2010 #3 Del Skrevet 10. juni 2010 Grensen skotøimagasin og Trapes sko i Storgata tror jeg har en del fra Gabor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 12. juni 2010 #4 Del Skrevet 12. juni 2010 De har Gabor sko på Vinterbro senter (like ved tusenfryd)på Eurosko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. juni 2010 #5 Del Skrevet 19. juni 2010 Lille Grensen Sko er jävler på Garbo! Hun tar inn mye lekkert, og siden hun ikke er i noen kjede kan hun strunte i hva man ikke får lov å ta inn. HUn velger og vraker i de herligste modellene. Denne ligger i gågaten http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=9072&Name=Lille+Grensen+Sko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå