Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så DRITTLEI av å bli pest av absolutt alt og alle fordi jeg er singel, fordi jeg jobber for mye osv, osv, single kjenner den regla.

Så på lørdag når jeg endelig har fri, skal jeg jammen meg finne meg en date, så håper jeg folk holder kjeft!!

MEN, hvor finner man en date (kan ikke bruke venniner), som IKKE er eskorte på så kort varsel??

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er lettere å fikse verdensfred for å si det slik...

Gjest KateW
Skrevet

Dersom du vil ha en date fordi omverdenen ikke skal disse deg, så tror jeg muligens motivene dine er noe skjeve.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Forøvrig er det jo kult å ha venner som disser en fordi en aldri dater...

Gjest Katee
Skrevet

:roll:

Skrevet

Kanskje du skulle se litt på omgangskretsen din og ta en prat med dem istedenfor å gå på en date du ikke har lyst til bare fordi omgivelsene dine "tvinger" deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

:roll:

Jaha? Care to elaborate? For en mann å fikse en date, som ikke er kjøpt og betalt, tar MYE lenger tid enn hva TS hadde på seg. Kvinnfolk trenger bare stille seg opp ved den lokale pøbben og så er daten i boks før fem minutt har gått.

Skrevet

Hmm....vi lever nok i to forskjellige verdener, du brutale. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hmm....vi lever nok i to forskjellige verdener, du brutale. :)

Fordi i din verden får menn en date på et kvarter?

Gjest Katee
Skrevet

Jaha? Care to elaborate? For en mann å fikse en date, som ikke er kjøpt og betalt, tar MYE lenger tid enn hva TS hadde på seg. Kvinnfolk trenger bare stille seg opp ved den lokale pøbben og så er daten i boks før fem minutt har gått.

Egentlig ikke. For du har jo svar på det meste. Men hvis teorien din stemmer så burde det vel ikke være så vanskelig for menn å få seg en date siden det tar en kvinne under 5 minutter (og da går jeg utifra at den hun dater er en mann)??

Skrevet

Fordi i din verden får menn en date på et kvarter?

Jeg vet ingenting om manneverdenen, men jeg som dame...fem minutter? Tror ikke det, gitt. :)
Gjest brutal_mann
Skrevet

Egentlig ikke. For du har jo svar på det meste. Men hvis teorien din stemmer så burde det vel ikke være så vanskelig for menn å få seg en date siden det tar en kvinne under 5 minutter (og da går jeg utifra at den hun dater er en mann)??

Legg merke til hvemsom tar initiativet. Det er når HUN vil at han får seg en date. Når HAN vil så tar det ukesvis, ja gjerne år, før det ender i en date. Menn er ikke så himla pripne som kvinnfolk ser du.

Skrevet

...og siden "kvinnfolk og mannfolk" kommer i veldig mange varianter,- tar vi det med en stoor klype salt, hehe...

Gjest Katee
Skrevet

Legg merke til hvemsom tar initiativet. Det er når HUN vil at han får seg en date. Når HAN vil så tar det ukesvis, ja gjerne år, før det ender i en date. Menn er ikke så himla pripne som kvinnfolk ser du.

Okei, skjønner at jeg ikke har så mye innsikt i det her som du har. Tydeligvis. Hvis det tar en mann årevis å få en date med en kvinne, så holder hun han på gress og han fortjener ikke bedre om han ikke skjønner det...

Skrevet (endret)

Okei, skjønner at jeg ikke har så mye innsikt i det her som du har. Tydeligvis. Hvis det tar en mann årevis å få en date med en kvinne, så holder hun han på gress og han fortjener ikke bedre om han ikke skjønner det...

Wow, så du kunne faktisk tenke deg å holde en fyr gående på gress om han ikke skjønner at du gjør det, fordi han da ikke fortjener bedre?

Endret av Steinar40
Gjest Katee
Skrevet

Wow, så du kunne faktisk tenke deg å holde en fyr gående på gress om han ikke skjønner at du gjør det, fordi han da ikke fortjener bedre?

Hvor i alle dager står det at JEG vil holde en fyr på gress?? Ikke at du har noe med det å gjøre, men nei, jeg har ikke for vane å holde noen på gress. Greit at jeg (og alle andre kvinner) i følge brutal_mann er prippen, men jeg er ikke _så_ prippen...

Skrevet (endret)

Hadde det vært så vanskelig å få en date, hadde jeg nok innsett at jeg ikke er av den attraktive typen - for å si det pent.

:skratte: Ja, men alyah da, da er det jo ikke brutalmann hun velger, men andre menn. Da tells det såklart ikke. :fnise:

Herregud, poenget er vel at det blir date når BEGGE vil ? :dåne:

Ta et hint, om det tar ukesvis eller år før du klarer å få til en date med din utkårede så er hun jo faen ikke interessert.

Prippen fordi at de ikke liker deg? Oki. Må si jeg forstår "henne" godt. :fnise:

Endret av kristian82
Gjest Eurodice
Skrevet

Jaja, Steinar. Dette kjenner vel du til av egen erfaring. Lukingen har du ingen dreis på :ler: .

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde det vært så vanskelig å få en date, hadde jeg nok innsett at jeg ikke er av den attraktive typen - for å si det pent.

Nå... Attraksjon er så mye. jeg er verdens beste kompis, totalt uegnet (i følge kvinner) som pulbar og/eller partner.

:skratte: Ja, men alyah da, da er det jo ikke brutalmann hun velger, men andre menn. Da tells det såklart ikke. :fnise:

Riktig...

Herregud, poenget er vel at det blir date når BEGGE vil ? :dåne:

Riktig. Menn vil hele tiden, kvinner vil... Tja... Stort sett aldri...

Ta et hint, om det tar ukesvis eller år før du klarer å få til en date med din utkårede så er hun jo faen ikke interessert.

Min utkårede? Ehm... Jeg kan skyte med haggle og en potensiell date vil ikke dukke op før det har gått minst ett år. Ser jeg på statestikken så har eg ca 18 måneder igjen før neste date dukker opp.

Prippen fordi at de ikke liker deg? Oki. Må si jeg forstår "henne" godt. :fnise:

Nei, prippne fordi de VET at de sitter med makten på kjønnsmarkedet. Og de utnytter det på det groveste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...