Gjest TS Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var sammen med en gutt for litt siden. Det var et litt ubehagelig forhold, for jeg var så sjenert rundt han og det på en måte bare ble slik at vi ble sammen.. Men det som plaget meg mest var at han ikke ehh..fikk den opp da.. Vi var sammen i over 2 mnd og vi sov sammen omtrent hver dag. Men han fikk bare litt ereksjon også "datt han ned" .. Det gikk liksom ikke an å gjør no seksuelt for å si det slik. jeg tenkte først, "er det meg han ikke tenner på?" men så skjønte jeg etterhvert at det var pga all hasjen, soppen og alt annet han hadde foret seg med i mange år. Han røyka hasj hver dag når vi var sammen også, for å slappe av på kvelden. Det er greit nok med hasjen, jeg røyker ikke selv men han får gjøre det han ønsker selv jeg skal ikke stå i veien for han. Men det ble liksom for lenge uten at "noe" skjedde seksuelt da.. han gikk liksom ned på meg og sa at han elsket det og at han kunne gjort det i mange timer, men det ville j oikek jeg, det finnes jo en grense der vi jenter synes det blir litt for mye/ubehagelig intenst og kjedelig om gutten holder på i en halvtime liksom.. Men det var altså kun det som skjedde. Til slutt så ble jeg bare gjorde det slutt, og han ble visst overrasket. Men jeg sa "jeg har ikke plass til noen kjæreste i livet mitt så..det er slutt" også dro jeg. Jeg kunne jo ikke si at det var pga han ikke fikk ereksjon!? Er jeg slem som lyvde til han? Men jeg rker bare ikke være ihop med en som aldri får gitt meg noe annet enn oralsex.. ZZZZzzzz
Kråkesaks Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg skjønner deg godt. Det er umulig å vite hvordan han hadde vært uten rusmidlene, men når han brukte så mye av det som du beskriver så går det ikke bare utover han selv. Om han har kontroll og kan velge bort rusen så kunne du ha bedt han om å slutte med det, men hvis han ikke klarer å slutte har han et stort problem og burde fått hjelp for det. det er uansett ikke ditt ansvar, men noe han må finne ut av selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå