Tiniest Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hadde EL på mandag (tror jeg. Er ganske sikker på det). Tappen er våt, halvt myk, halvt hard. Har "trykke"-smerter under navlen, og det er ikke innbilt. Men jeg har på følelsen at det bare er mensen (eller noe sånt. Ikke graviditet i hvert fall). Har så lyst til å lykkes på første forsøk... Men p-pille slutt gjør jo sitt til at det ikke er godt å vite noen ting...
Strix Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Dersom du hadde el på mandag vil et evt. befruktet egget ikke feste seg før ca. 5-7 dager senere... Og du kan ikke vite noe iskkert om en graviditet før etter ca. 12-14 dager etter antatt el. Det er mange som lykkes på første forsøk, men du bør nok prøve å dempe forhåpningene litt om du nettopp har sluttet på pillen, det kan ta tid!
Tiniest Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Dersom du hadde el på mandag vil et evt. befruktet egget ikke feste seg før ca. 5-7 dager senere... Og du kan ikke vite noe iskkert om en graviditet før etter ca. 12-14 dager etter antatt el. Det er mange som lykkes på første forsøk, men du bør nok prøve å dempe forhåpningene litt om du nettopp har sluttet på pillen, det kan ta tid! Jeg er fryktelig utålmodig kjenner jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå