Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL på mandag (tror jeg. Er ganske sikker på det). Tappen er våt, halvt myk, halvt hard. Har "trykke"-smerter under navlen, og det er ikke innbilt. Men jeg har på følelsen at det bare er mensen (eller noe sånt. Ikke graviditet i hvert fall).

Har så lyst til å lykkes på første forsøk... :( Men p-pille slutt gjør jo sitt til at det ikke er godt å vite noen ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du hadde el på mandag vil et evt. befruktet egget ikke feste seg før ca. 5-7 dager senere... Og du kan ikke vite noe iskkert om en graviditet før etter ca. 12-14 dager etter antatt el.

Det er mange som lykkes på første forsøk, men du bør nok prøve å dempe forhåpningene litt om du nettopp har sluttet på pillen, det kan ta tid!

Skrevet

Dersom du hadde el på mandag vil et evt. befruktet egget ikke feste seg før ca. 5-7 dager senere... Og du kan ikke vite noe iskkert om en graviditet før etter ca. 12-14 dager etter antatt el.

Det er mange som lykkes på første forsøk, men du bør nok prøve å dempe forhåpningene litt om du nettopp har sluttet på pillen, det kan ta tid!

Jeg er fryktelig utålmodig kjenner jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...