¤Linda¤ Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg ammer,skal ha 2100 kalorier om dagen.. (Trenger 1600 utenom amming.) Noe som jeg synes er myyye! Sliiter med å fordele dem utover dagen,og med å fylle kvota.. Med sunn mat altså,null problem om det skulle være godis Har du et tips til hvordan jeg kan gjøre det?
dobby Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Eit triks er å ete kaloritett mat, som til dømes nøtter. Då får du i deg ganske mykje kaloriar på ei lita mengde mat. Og i tillegg er det sunt feitt, som er bra for deg! Det kan også fungere å bytte ut eventuelle lett-produkt, til dømes drikke heilmjølk i staden for lettmjølk. Det er bra du er oppteken av å få i deg nok medan du ammar, alt for mange er for opptekne av å miste graviditetskiloa med ein gong, noko som ikkje er bra for mor og barn. Lykke til!
¤Linda¤ Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Tusen takk! Nå har jeg kjøpt meg mandler
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Avokado, fet fisk (laks, makrell etc), litt majones på brødskiva og god olivenolje er i tillegg til nøtter er også "kaloritett" mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå