Nyfiken82 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Heisann. Jeg har bare ett spørsmål om noen kan gi meg en kort forklaring på forskjellen på sjuendedags-adventistene og kristendommen?. Håper på gode svar
Gjest Spinell Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Syvendedagsadventistene er kristne. Endret 9. juni 2010 av Spinell
Nyfiken82 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Si det sånn da, den norske statskirke vs sjuendedags-adventistene. Ja de er kristene er de begge, men forskjelliger iflg tro?. Jeg er kanskje ikke den beste til å formulere meg. Men si det sånn da: Hva skikker sjuendedags-adventistene fra andre religioner som bruker bibelen.
Gjest Spinell Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Adventistene tar totalt avstand fra alkohol, narkotika og tobakk. De holder lørdag som helligdag, og de tror heller ikke på en evig lidelse i helvete. Dessuten praktiserer de voksendåp. Disse særtrekkene som skiller dem fra Den norske kirke er hva jeg husker i farten - tatt fra hodet Endret 9. juni 2010 av Spinell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå