Gå til innhold

Venter på daten min..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sitter og venter på daten min for en filmkveld hjemme hos meg. Han skulle komme hit i nitiden, nå er klokka halv ti. Sendte en mld rett før ni om han ville bli hentet (bilen hans er i stykker), men fikk ikke svar.

Kjenner jeg er litt irritert, men er ikke sikker på hvor lang tid jeg bør gi ham. Er litt redd for at han enten har sovnet på sofaen, eller tatt seg noen pils og 'glemt' daten vår. Sofasovning er en litt mer ok unnskyldning enn pils, men synes ikke det heller er så greit egentlig. Man passer vel tiden litt ekstra i den første datefasen, eller hva?

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken date er det? Første, andre osv?

Skrevet

Skulle tro man passet litt ekstra på tiden da ja. En halvtime forsinket, uten å gi lyd fra seg? Da er løpet kjørt den kvelden hvertfall!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har egentlig sluttet å telle, har brukt stort sett hver kveld sammen den siste uka.

Bør jeg sende melding for å si at han ikke trenger komme? Når sender jeg den isåfall? Hadde han sendt en melding eller ringt for å si ifra, bare. Er kjempeskuffet jeg.

Skrevet

Vi har egentlig sluttet å telle, har brukt stort sett hver kveld sammen den siste uka.

Bør jeg sende melding for å si at han ikke trenger komme? Når sender jeg den isåfall? Hadde han sendt en melding eller ringt for å si ifra, bare. Er kjempeskuffet jeg.

Da ville jeg faktisk ringt.

Jeg har selv opplevd at jeg date ikke dukket opp. Sendte mld og ringte. Men han lå og sov. 2-3 timer etterpå kan han. Fra nachspiel. Herregud, jeg var sur!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ringte ham nå. Dusten er på pub.

Faen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde han glemt daten? Eller hva var unnskyldningen?

Skrevet

Faen.

Håpløst tilfelle. Bare å gå videre på din vei.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Eller som en kompis av meg opplevde. Hun var lagt inn akutt på sykehus...

Skrevet

Faen.

Hadde han glemt daten? Hva sa han da?

Skrevet (endret)

Hadde han gløymt daten, sidan han er på pub - eller er han ikkje interessert i å treffa deg meir? Kva sa han då du ringte?

Endret av Mirabella76
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han hadde hatt det kjipt med noe jobbgreier, og gått på pub og glemt avtalen vår. Han ringte nå og prøvde å beklage. Møkkamann. Hvis det er sånn han håndterer kjipe situasjoner er jeg ikke interessert i å holde på iallefall..

Men jeg likte ham så godt :sukk::grine:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor svarte han ikke på den første meldingen din, da du tilbød å hente han? Hm. Men syns du skal gi han en sjanse til :) (Bare ikke helt enda)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fordi han var full på pub?

Hadde han virkelig vært lei seg for at han glemte daten vår hadde han vært på døra mi nå for å si unnskyld in person. Han er tydeligvis ikke interessert..

Skrevet

Jeez.. Shit happends.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Riktig observert. Han takler motgang på dette viset. hadde du virkelig betydd noe for han hadde han snakket om sine "sorger" med deg. er tross alt noe av det som er poenget med et forhold...

Gjest Tidssone
Skrevet

Etter en date, brutus?

Hadde du lagt ut om dine sorger til noe på date to?

Meeeeeen. Jeg hadde aldri gitt denne en sjanse til. Man glemmer rett og slett ikke date dersom man er det minste interessert.

Skrevet

Vel, om de har tilbrakt hver kveld den siste uka sammen så er det absolutt ikke date nummer 2, men iallefall date nummer 5-6 og mer sannsynlig date nummer 10+.

Jeg hadde heller ikke giddet å gi ham en sjanse til...

Skrevet

For en tosk! Er det rart man blir skeptisk sier jeg bare...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Ca to minutter etter jeg postet det siste svaret her, sto han på døra og skammet seg. Jeg var sint, og han krøyp. Ikke sånn jeg vil ha det, igrunn. Må nok innse at her er mer bak enn bare en kjip jobbgreie, vi brukte hele natta på å snakke og det kom frem en hel del. Enda en fyr med litt for mye bagasje.. Tror jeg må starte en ny tråd med ny problemstilling nå. :gjeiper:

Takker iallefall for tilbakemeldingene her, veldig godt å ha KG når man ikke vet hva man skal mene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...