Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det bare jeg som har lagt merke til at de som har/vil ha silikonpupper konsekvent skriver "silikon pupper"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. juni 2010 #2 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva er galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 9. juni 2010 #3 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det bare jeg som har lagt merke til at de som har/vil ha silikonpupper konsekvent skriver "silikon pupper"? Jepp. Ingen kommentar videre Hva er galt med det? Det er orddelingsfeil...det er det som er galt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 9. juni 2010 #4 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva er galt med det? Det hjelper ikke akkurat til å med å bygge ned fordommer og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 9. juni 2010 #5 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det bare jeg som har lagt merke til at de som har/vil ha silikonpupper konsekvent skriver "silikon pupper"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 1. juli 2010 #6 Del Skrevet 1. juli 2010 Kan jo ha noe med at det kanskje er en korrelasjon mellom det å ha nedsatte lese- og skriveferdigheter (eller nedsatt intelligens), og å føle et behov for å kompensere for dette med falske pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. juli 2010 #7 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Er det bare jeg som har lagt merke til at de som har/vil ha silikonpupper konsekvent skriver "silikon pupper"? Det er en ganske vanlig orddelingsfeil, men det henger kanskje sammen med at mange leser mye engelsk. På engelsk ville det være korrekt å si "silicon boobs", for britene setter ikke sammen ordene i sammensatte begreper til enkeltord, slik vi gjør. Jeg tipper at det kommer til å bli mer vanlig med slike feil, og etter hvert blir de så vanlige at det blir normen. Endret 2. juli 2010 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå