toneho Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv for det frister virkelig ikke å vise meg offentlig slik som øyenbrynene mine ser ut nå. Jeg skulle nappe å endre litt på dem i dag og den ene feilen førte til den neste and so on. Nå er brynene aalt for tynne og de er ikke like!! http://i49.tinypic.com/2612651.jpg Finnes det noen måte til å få brynene til å vokse noe fortere? Hvor lang tid vil det egentlig ta før hårene vokser ut og jeg kan fikse på dem? Hva skal jeg gjøre for å fikse det??? Håper på noen tips! Endret 9. juni 2010 av SportyShorty img-tags
MarilynM Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Oi da.. Det der var ikke lurt nei.. Veldig lurt å overlate forming til eksperter, og heller vedlikeholde selv? Koster ikke allverden (noen hundre kroner) for en skikkelig proff runde, og så er det bare å ta hårene etterhvert som de vokser ut igjen. ANyway, det kan du ha i bakhodet til neste gang. Nå som krisen allerede har inntruffet, er nok det beste å komme seg til et parfymeri og få hjelp til å finne en god øyenbrynspenn, samt en innføring i teknikken på utfylling av bryn. Og belage seg på å bruke litt ekstra tid på badet framover. God bedring! 1
Rumohra Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg antar øyebrynshår vokser omtrent like fort som alt annet kroppshår, ca. 1cm i mnd. Så du må nok belage deg på minst 2 uker før det begynner å fylles ut.
toneho Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 Oi da.. Det der var ikke lurt nei.. Veldig lurt å overlate forming til eksperter, og heller vedlikeholde selv? Koster ikke allverden (noen hundre kroner) for en skikkelig proff runde, og så er det bare å ta hårene etterhvert som de vokser ut igjen. ANyway, det kan du ha i bakhodet til neste gang. Nå som krisen allerede har inntruffet, er nok det beste å komme seg til et parfymeri og få hjelp til å finne en god øyenbrynspenn, samt en innføring i teknikken på utfylling av bryn. Og belage seg på å bruke litt ekstra tid på badet framover. God bedring! Takk for svar Ja, det er synd jeg ikke tenkte så langt før jeg satte i gang selv. Men man lærer jo av våres feil, så ja nå har jeg det i bakhodet til neste gang! Har de peiling nok til å gi meg slik innføring og sånt på et parfymeri? Trodde ikke de var eksperter på slik :-P
frøken_øst Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg antar øyebrynshår vokser omtrent like fort som alt annet kroppshår, ca. 1cm i mnd. Så du må nok belage deg på minst 2 uker før det begynner å fylles ut. Jeg har følelsen av at de vokser raskere enn annet kroppshår jeg, men vet ikke:)
Rumohra Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Tror det virker sånn fordi det synes veldig fort når de kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå