Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei dere. Jeg har for første gang tatt sjansen på å sette på falske negler, og de har jeg kjøpt fra Nille som koster 25 kr. Hørte såpass mye skryt at jeg tok sjansen, og limen viste seg å være altfor god, dessverre :gjeiper: Jeg har nå limt falske negler på kun 4 fingre heldigvis, men jeg vil få dem av nå med en gang. Jeg likte dem ikke i det hele tatt. Lengden på den hvite greia er for lang, så etter å ha limt på neglen fra pekefinger til lillefinger, klipte jeg av den hvite falske neglen med vanlig negleklipper, og da ble jeg i hvert fall ikke fornøyd! Så står det på pakken: For å fjerne, bruk ''Artificial Nail Remover'' og for å fjerne limrester, bruk ''Glue Remover'' !!! Hva i h... må man virkelig ha alle disse neglelakkfjernene?! Det verste av alt er at jeg ikke har noen neglelakkfjerner hjemme akkurat nå. Hva i all verden skal jeg gjøre?? Hva bruker dere på å fjerne falske negler? Og hva ER Artificial nail remover ,- er det en fjerner spesielt egnet for falske negler? Vær så snill og informer meg med hva som er viktig og hva jeg kan kjøpe (uten å gå konkurs) for å forhåpentligvis få sovnet uten fire falske negler på fingrene. Takker så mye for raske svar. Mvh.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Ei vennine limte på ein negl på meg for noen år siden. Då pressa eg ned på tuppen av falske neglen for å få den av. Føles litt som om mi egen negl holdt på å bli dratt av i samme slengen då, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå