Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hvor kan jeg få kjøpt / bestilt stoppeklokke til å feste rundt håndleddet?.. Finner kun slike med en snor...og det er liitt upraktisk.
Wiggins Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hvor kan jeg få kjøpt / bestilt stoppeklokke til å feste rundt håndleddet?.. Finner kun slike med en snor...og det er liitt upraktisk. Du tenker på at den er som en vanlig klokke altså med reim? Da kan du vel bare kjøpe en billig digital klokke hos en urmaker, de har stoppeklokkefunksjon.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg finner egentlig bare digitale armbåndur til 700+, og det syns jeg blir for stiv pris...Da kan jeg nesten like gjerne investere i gps pulsklokke til 1300,- ( hadde egentlig tenkt å vente til neste sesong ). Bruker pr dags dato mobilen som stoppeklokke når jeg jogger, men taper en del sekunders fart på å ta den opp av lomma / midjeveska for tidssjekk underveis, da med tanke på underveis i løp. Litt kjekt å hatt noe på armen, så jeg bare kunne tatt en rask kikk.
Wiggins Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg finner egentlig bare digitale armbåndur til 700+, og det syns jeg blir for stiv pris...Da kan jeg nesten like gjerne investere i gps pulsklokke til 1300,- ( hadde egentlig tenkt å vente til neste sesong ). Bruker pr dags dato mobilen som stoppeklokke når jeg jogger, men taper en del sekunders fart på å ta den opp av lomma / midjeveska for tidssjekk underveis, da med tanke på underveis i løp. Litt kjekt å hatt noe på armen, så jeg bare kunne tatt en rask kikk. Jeg fant denne til kr 149 på Clas Ohlson: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=147490719 Kvaliteten er vel ikke all verden, men den burde holde et par år. Det kan du i hvertfall kreve med garantien.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Oj, takk for tips! Den så jo kurrant ut!
Xtra_lilje Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 OT her.. men jeg leste Stoppeklokke med håndkrem.... Måtte bare inn og finne ut hva i all verdens navn og rike det var for noe
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 OT her.. men jeg leste Stoppeklokke med håndkrem.... Måtte bare inn og finne ut hva i all verdens navn og rike det var for noe Samme her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå