FireFairy Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Har kjøpt meg ny pc, men får ikke installert Settlers (Rise of an Empire). Er ikke så veldig flink på dette med pc'er, men vet hvordan jeg skal installere. Jeg har Windows 7 på den nye pc'n, kan det være grunnen? Hvordan finner jeg ut hva som er feil? Feilkoden er "datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) Men det sier meg ingenting...
Gjest Nedfall Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Har kjøpt meg ny pc, men får ikke installert Settlers (Rise of an Empire). Er ikke så veldig flink på dette med pc'er, men vet hvordan jeg skal installere. Jeg har Windows 7 på den nye pc'n, kan det være grunnen? Hvordan finner jeg ut hva som er feil? Feilkoden er "datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) Men det sier meg ingenting... Tipper korrupt installasjonsmedie (feil på spillcden), eller bare feil på piratcden du har lasta ned.. ! Er den kjøpt i butikk, ta med deg spillet og klag! (Skriv ned feilmeldingen)
FireFairy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Takk for svar! Prøvde det samme med sims 3-cd'n og fikk samme feilmld. Det var nok bare at cd'n var litt skitten. Når jeg vaska den, gikk det helt bra. Det hadde vel noe med at pc'n ikke greide å lese filen ordentlig og at den filen som ble overført ikke samstemte med størrelsen på den som var på cd'n. Noe sånt i alle fall. Problem fixed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå