Gå til innhold

Barn eller ikke?

Inviterer dere barn i bryllupet?  

1. 1. Inviterer dere barn i bryllupet?

• Ja
      12
    • Nei
      14
    • Bare våre egne
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterer du barn i bryllupet ditt eller ikke? Jeg tenker ikke bare på egne barn, menn om du skal ha barn i bryllupet eller om du har sagt at det skal være et voksenselskap.

Så ? Ja eller nei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at vi skal ha barn i vårt bryllup:

våre egne, noen søskenbarn, tantebarn og min forlovers datter.

Skrevet

Vi hadde 8 barn i alderen 0-8 år i bryllupet vårt. Det gikk veldig fint og barna syntes det var artig virket det som :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Definintivt ingen barn!

Både fordi vi ønsker et "voksent" selskap

og fordi det ikke er aktuelle barn å invitere..

mitt tredje yngste søskenbarn er 13 (kommer altså til å bli invitert som "voksen" om to år siden hun da er 15) Har også to små søskenbarn på 3 og 5 nå (kommer til å være 5 og 7) Disse vil ikke bli invitert! (jeg skal snakke med min tante om saken før jeg sender ut invitasjonene for å unngå evt missforståelser ol)

dersom noen av våre venner eller søskenbarn (eller onkler/tanter.. det kan skje!!) får barn i løpet av de neste to årene, så vil jo de være "babyer" på den tiden (ingen er ennå "kjent gravid") og uansett ikke være aktuelle å invitere som "gjest"

Skrevet

Vi har ikke tenkt å ha barn i bryllupet...

Bortsett fra den lillesøsteren min som skal være brudepike, hun blir nesten 8 år da og så har jeg litt lyst til å ha sønn til søskenbarnet til mannen min som brudesvenn, han er da nesten 9 år..

Det er ikke så mange av de som er bedt som har små barn og de som har synes det var greit at de fikk en "barnefri" dag...Hadde sikkert blitt litt anderledes hvis vi hadde hatt barn selv!

Skrevet

Vi inviterer bare brudepikene/vennene, som er niesene mine, og hans to småbrødre. I tillegg skal vi invitere en nevø. Alle barn er fra 8 til 12 år.

Skrevet

Små barn ville ikke jeg heller invitert tror jeg....

Et vennepar av oss har en datter som vil være nærmere åraet på den tiden, og venninden min innbilder seg at hun skal få ha med seg datteren. noe som selvsagt ikke er aktuelt.

Den yngste på vår liste vil være fire og et halvt, og han er jeg tante til.

Skrevet

Vi inviterte barn. De er en del av familien og vi hadde alt fra min yngste niese på 4 måneder til en elsre på tre år til litt større barn fra seks år og oppover. Brudepikene var ti.

Dette var nevøer og nieser - kusiners barn og sånn var helt uinteressante å invitere. Det var kun våre nærmeste som vi ville dele dagen med.

Og alle barna var med på festen så lenge foreldrene ville ha dem der.

Angrer ikke et sekund på det. Min yngste niese var lite fornøyd i kirken - men hva så? Det ødela ikke for oss.

Skrevet

Jeg syns det må være litt opp til foreldrene å avgjøre om de vil ha med seg barn eller ikke.

Skrevet

Vi inviterer ikke barn.

Barna til forloverne våre skal være brudepiker og det er mulig disse blir med under middagen, men ikke lenger.

Skrevet

Jeg har en venninne som får nr. 3 i februar..De andre er 4 og 2 1/2 og hun sa til meg at hvis hun skulle komme så skulle ungene være med, så jeg måtte jo bare se hvor mye jeg ville ha henne der.. :o :o

Men det er ikke aktuelt å ha med de, så da får hun heller la være å komme!

Jeg har to søstre til på 3 år, men de skal ikke være med..Jeg synes de blir for små, hun ene har en sykdom som også gjør at hun er litt mer krevende! Synes det er greit at pappa og stemoren min kan få slappe av og nyte dagen, tror det ville blitt mye kjas for de hvis de minste skulle være med! Men dette er min mening da..

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg syns det må være litt opp til foreldrene å avgjøre om de vil ha med seg barn eller ikke.

det synes ikke jeg!

når jeg vil ha et voksent selskap som legges opp fullstedig uten tanke på barn, vil jeg helst slippe at noen kommer drassende med unger -mange takk!

når jeg; som inviterer til mitt selskap; velger den type selskap jeg vil ha.. så kan folk velge å delta eller ei.. men å ødelegge?

dessuten er det lite egnet for barna når det ikke er tatt hensyn til at det skal være barn i selskapet..

Skrevet

Vi har ikke invitert noen barn. Ikke fettere og kusiner heller. Det vil ikke være noen under 20 i vårt bryllup.

Skrevet
Jeg har en venninne som får nr. 3 i februar..De andre er 4 og 2 1/2 og hun sa til meg at hvis hun skulle komme så skulle ungene være med, så jeg måtte jo bare se hvor mye jeg ville ha henne der.. :o  :o  

Men det er ikke aktuelt å ha med de, så da får hun heller la være å komme!  

Man må jo kunne gå i et bryllup uten sine barn? Spesielt hvis det er det brudeparet ønsker.....? :o :o

Skrevet

Vår brudepike på 11 er det eneste barnet i selskapet. Selvfølgelig skal hun få komme. Småbarn blir ikke aktuellt, min fetters datter på 2 1/2 blir ikke invitert.

Skrevet

???

Da mener du vel der du i utgangspunktet inviterer barna?

Ellers syns du at alle venner som har barn skal få velge selv om de skal ha med seg barna sine eller ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet
[Man må jo kunne gå i et bryllup uten sine barn? Spesielt hvis det er det brudeparet ønsker.....?  :o  :o

helt enig!

desverre finnes det foreldre med kraftige sperrer når det gjelder å leve livet utenfor "foreldreboksen" (særlig mødre..)

Skrevet

Ja, ikke sant!

Regner ikke med hun kommer...Men det er greit det!

Skrevet

Selvfølgelig skal de jeg er tante til inviteres selv om to av de bare vil være fire år da. Jeg syntes ikke det gjør noe at de er litt urolige under middagen. De vil bare gjøre middagen litt mindre formell :D

Skrevet

De som det ville vært akutelt å invitere for oss, min kjæres søskenbarn, er en gjeng (6 stk) mellom 5 og 12 som ikke kan sitte stille, og er en pest og en plage i middagssituasjoner. Så nei.

Deres mødre er VELDIG glade for å ha "fri" den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...